וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוידס בנקינג גרופ מוכר חטיבת ניהול קרנות לבנק ניו יורק מלון בעבור 400 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

13.8.2009 / 13:25

מכירת החטיבה מגיעה במסגרת מאמצי הבנק להתייעל ולארגן מחדש את עסקי ניהול הנכסים שלו



לוידס בנקינג גרופ, בנק ההלוואות הגדול בבריטניה, מוכר את חטיבת ניהול הקרנות אינסייט לבנק אוף ניו ניורק מלון בעבור 235 מיליון ליש"ט (כ-400 מיליון דולר), כחלק ממאמצי הבנק להתייעל ולארגן מחדש את עסקי ניהול הנכסים שלו. לפני ביצוע העסקה יעביר בנק לוידס, ש-43% ממנו בבעלות ממשלת בריטניה, קרנות בשווי 42 מיליארד ליש"ט המנוהלות כיום על ידי אינסייט לחטיבת סקוטיש ווידואו אינווסמנט - חטיבת ניהול קרנות נוספת של הבנק.



הקרנות הנותרות באינסייט, הכוללות קרנות פנסיה וקרנות נוספות, יעברו לניהולו של בנק ניו יורק מלון. לוידס בנקינג גרופ יקבל 200 מיליון דולר במזומן ו-35 מיליון דולר במניות של בנק ניו יורק מלון.



לוידס בנקינג גרופ רשם הפסד של 3.1 מיליארד ליש"ט (5.2 מיליארד דולר) במחצית הראשונה של 2009, בשל ביצוע מחיקות ערכי הלוואות לחברות ולרכישת נדל"ן. ההפסד של לוידס בנקינג גרופ מגיע לעומת רווח של 1.95 מיליארד ליש"ט במחצית המקבילה ב-2008. הפרשות לוידס בנקינג גרופ לכיסוי חובות אבודים במחצית הראשונה עמדו על 13.4 מיליארד ליש"ט.



לוידס קיבל סיוע מממשלת בריטניה לאחר שרכש את בנק hbos, שהיה בנק ההלוואות הגדול בבריטניה. בשנה שעברה עמדו החובות האבודים של לקוחות hbos על 80% מכלל החובות האבודים של לוידס.



הבנק הבריטי קיצץ למעלה מ-8,800 משרות השנה כדי להוריד עלויותיו ב-1.5 מיליארד ליש"ט עד לשנת 2011. מניית בנק לוידס ירדה ב-10% השנה. ביצועי מניית הבנק הם הגרועים מבין הבנקים במדד ftse 350.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully