וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת אריסון מוכרת 1% מקרניבל קורפ - 8.5 מיליון מניות

סוכנויות הידיעות

13.8.2009 / 17:10

המשפחה הודיעה כי המכירה מתבצעת מטעמי מס; לפי המחיר הנוכחי, סכום המכירה עשוי להגיע ל-250 מיליון דולר



קרניבל קורפ, חברת שיט התענוגות של משפחת אריסון, הודיעה כי בכוונת משפחת אריסון למכור כ-1% מסך מניות ההצבעה של החברה - כ-8.5 מיליון מניות. מבין המניות שיועמדו למכירה, כ-5 מיליון נמצאות בבעלותו הישירה או העקיפה של המנכ"ל והיו"ר מיקי אריסון. המכירה אינה צפויה להשפיע על שליטת המשפחה בחברה. יחדיו מחזיקה משפחת אריסון כ-28% מזכויות ההצבעה של החברה עם כ-220 מיליון מניות.



המניה נסחרת עם פתיחת וול סטריט בירידה של 2.3% לרמה של 29.74 דולר למניה. על סמך מחיר זה, סכום המכירה עשוי להגיע ליותר מ-250 מיליון דולר. משפחת אריסון הודיעה לקרניבל כי המכירה מתבצעת משיקולי מס ותכנון וכי המכירה תתבצע לאחר שתותקן תוכנית מוסדרת למכירת מניות על ידי בעלי עניין באופן המונע שימוש במידע פנים.



קרניבל, המפעילה צי של 92 ספינות, דיווחה ביוני על רווח גבוה מהצפוי ברבעון השני של השנה הודות לקיצוצים בהוצאות ותמחור טוב מהצפוי. החברה, שבראשה עומד מיקי אריסון, רשמה ברבעון רווח נקי של 264 מיליון דולר או 33 סנט למניה לעומת רווח של 390 מיליון דולר או 49 סנט למניה בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. תחזית האנליסטים היתה לרווח של 28 סנט למניה. קרניבל העריכה כי נזקי מגיפת שפעת החזירים לרווחי החברה ברבעון הסתכמו ב-3 סנט למניה. הכנסות החברה ברבעון השני של השנה הסתכמו ב-2.9 מיליארד דולר - ירידה של 15% לעומת הרבעון המקביל בשנת 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully