וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד מגבירה את הייצור כדי לעמוד בביקוש לדגמיה עקב תוכנית "מזומנים תמורת גרוטאות"

סוכנויות הידיעות

13.8.2009 / 18:23

דגמי פוקוס ואסקייפ היו בין המבוקשים ביותר בתוכנית הממשל להמרת מכוניות ישנות במכוניות חדשות וחסכוניות



, יצרנית הרכב השנייה בגודלה בארה"ב, הודיעה כי תגביר את הייצור ב-26% במחצית השניה של השנה על מנת לעמוד בביקוש הרב שנוצר לדגמי המכוניות שלה בעקבות תוכנית "מזומנים תמורת גרוטאות" של ממשל אובמה.



פורד, יצרנית הרכב הגדולה היחידה שהצליחה להימנע מפשיטת רגל, תגדיל את היקף הייצור ברבעון השני ב-18% ל-495 אלף מכוניות, וברבעון הרביעי היא מתכננת להגדילו ב-33%.



הדגמים פוקוס ואסקייפ הם בין עשרת הדגמים הנמכרים ביותר במסגרת התוכנית הפדרלית, בה ניתן סכום של 4,500 דולר למי שמחליף את רכבו הישן במכונית חדשה וחסכונית בדלק. דגמים נוספים, כמו פיוז'ן סדאן, נמכרו גם הם היטב וסייעו למכירותיה של פורד לגדול ביולי בראשונה מאז 2007.



על מנת להגביר את ייצור האסקייפ, מסרה פורד כי תחזיר לעבודה עובדים שפוטרו ממפעל שהתכוונה לסגור בקנזס סיטי, ולמען ייצור דגמים נוספים של פוקוס החברה תעסיק את עובדיה שעות נוספות.



פורד, שדיווחה על הפסד שיא של 14.7 מיליארד דולר בשנה שעברה, לא רשמה רווח שנתי מאז 2005. החברה דיווחה על רווח נקי של 2.26 ברבעון השני של השנה, בזכות רווח חשבונאי. ההפסד התפעולי של פורד, בסך 638 מיליון דולר, היה נמוך מהתחזיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully