וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער מצרפת התלונן שהאייפון של חברתו התפוצץ תוך כדי שיחה ורסיסי זכוכית פצעו את פניו

סוכנויות הידיעות

14.8.2009 / 8:55

בשבוע שעבר דווח על אייפוד שהתפוצץ בבריטניה; דיווחים: אפל מפצה את הנפגעים בתמורה לסודיות



נער מצרפת טען כי נפצע בעינו לאחר שהאייפון של חברתו התפוצץ ורסיסי זכוכית נכנסו לו לעין. אמו של הנער, מארי דומיניק קולגה מדרום צרפת, אמרה כי הטלפון החל להשמיע רעשים, המסך לפתע התנפץ ורסיסי זכוכית הוטחו לכל עבר. קולגה יצרה קשר עם יצרנית האייפון - אפל - בקשר לתקרית. "הבן שלי חשש קצת, אבל הוא לא איבד את עינו", אמרה קולגה לסוכנות הידיעות הצרפתית afp.



טענות הנער מגיעות מספר שבועות לאחר שאירעה תקרית דומה, בה התפוצץ נגן המוסיקה של אפל - אייפוד טאץ' - בבריטניה. האייפוד היה בבעלותה של ילדה בת 11. לפי הפרסומים, אפל הציעה לילדה החזר כספי על האייפוד, בתנאי שהמשפחה תשמור על סודיות בנוגע לתקרית.



גם במקרה האייפוד המתפוצץ בבריטניה דווח על רעשים לפני שהמכשיר התפוצץ ורסיסים ממנו עפו לאוויר.



קן סטאנבורו מליברפול סיפר מוקדם יותר החודש לעיתון "טיימס" הלונדוני כי נציגים מאפל יצרו איתו קשר בנוגע לפיצוץ מכשיר האייפוד של בתו. לטענת סטאנבורו, הנציגים הציעו להחזיר למשפחה סכום כספי שווה ערך למחיר האייפוד, כל עוד כל חברי המשפחה יחתמו על מסמך האוסר עליהם לדבר על המקרה בפומבי.



מחקר נפרד של תחנת טלוויזיה מסיאטל בארה"ב מצא כי לפחות 15 איש התלוננו על מקרי שריפות הקשורים למכשיר האייפוד. בתחקיר נטען כי המידע הושג ממסמך בן 800 עמודים שהורכב על ידי המועצה לבטיחות המוצרים לצרכן בארה"ב. תחנת הטלוויזיה דיווחה כי עורכי דין של אפל ניסו למנוע גם מהמידע הזה להגיע לציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully