וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בלאקסטון היה בעל השכר הגבוה ביותר ב-2008 מבין כל המנכ"לים בארה"ב

סוכנויות הידיעות

14.8.2009 / 11:10

סטיוון שוורצמן השתכר 702 מיליון דולר בשנה שעברה; שבעה מהמנכ"לים ברשימת עשרת הגדולים מחברות אנרגיה



מנכ"ל ענקית ההשקעות הפרטית בלאקסטון, סטיוון שוורצמן, היה המנכ"ל בעל השכר הגבוה ביותר בארה"ב בשנה שעברה. שוורצמן השתכר 702 מיליון דולר, כך דיווחה בלומברג לפי ניתוח של חברת המחקר קורפורט ליברטי.



חבילת השכר של שוורצמן כוללת משכורת של 2.3 מיליון דולר, ו-699.8 מיליון דולר ממימוש רבע מהמניות בבעלותו מהנפקת החברה בשנת 2007. בעת הנפקת החברה הוענקו לשוורצמן 4.7 מיליארד דולר במניות.



"בשל אותן מניות צפוי שוורצמן להיות בראש רשימת שכר המנכ"לים בארה"ב גם בשנים הקרובות", לפי דו"ח החברה.



חבילת השכר של שוורצמן היתה גבוהה יותר משכרו של לארי אליסון, השני ברשימה, עם שכר של 557 מיליון דולר.



שבעה מתוך עשרת המנכ"לים בעלי השכר הגבוה בארה"ב מגיעים מתחום האנרגיה. ריי איראני, מנכ"ל אוקסיד נטל פטרוליום, השתכר 222.6 מיליון דולר ב-2008. ג'ון הס מחברת הס השתכר 159.6 מיליון דולר, מייקל ד. ווטפורד מחברת אולטרה פטרוליום השתכר 116.9 מיליון דולר. שבעה מעשרת המנכ"לים בעלי השכר הגבוה ביותר השתכרו בשנה שעברה למעלה מ-100 מיליון דולר, לפי הדו"ח.



שוורצמן אינו בין המנכ"לים ששכרם מפוקח על ידי קנת' פיינברג, האחראי מטעם ממשל אובמה על שכר הבכירים. פיינברג צפוי לקבל הצעות לשכר בכירי סיטי, aig, קרייזלר, קרייזלר פייננשל, בנק אוף אמריקה ו-gm מאוחר יותר היום.



על החברות לדווח לפיינברג כמה הן מתכוונות לשלם ל-25 העובדים הבכירים של החברה. פיינברג יחליט אם לאשר או לדחות את ההצעות במשך 60 הימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully