וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזים העתידיים בוול סטריט שומרים על יציבות בהמתנה לפרסום מדד המחירים לצרכן עם פתיחת המסחר

יעל חלק

14.8.2009 / 14:38

טאואר תוסיף לרכז עניין על רקע החוזה הגדול בתולדותיה



החוזים העתידיים מורים בשעה זו על ירידות שערים קלות הצפויות עם פתיחת המסחר הערב בוול סטריט, בזמן שהמשקיעים ממתינים לפרסום נתוני המאקרו - מדד המחירים לצרכן לחודש יולי ונתון הייצור התעשייתי.



אתמול נחתם המסחר בעליות שערים: התחזק ב-0.4% ל-9,398 נקודות, עלה ב-0.5% ל-2,009 נקודות ו- הוסיף 0.7% ל-1,013 נקודות.







בשוק הסולידי, מחירי איגרות חוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית עלו והתשואה עליהן ירדה ב-0.11% ל-3.591%.



בגזרת המאקרו - עם פתיחת המסחר יפורסם מדד המחירים לצרכן, המשקף את רמת האינפלציה. הערכות האנליסטים הן כי המדד ישאר ברמתו הנוכחית בחודש יולי, אחרי עליה של 0.7% ביוני.



בנוסף, יתפרסם היום נתון הייצור התעשייתי, והערכות האנליסטים הן לעלייה של 0.4% ביולי, לאחר ירידה של 0.4% ביוני. הדו"ח יתפרסם כשעה לאחר פתיחת המסחר.



בעלי הבתים בארה"ב הורידו את מחיר המכירה של בתיהם ב-27.8 מיליארד דולר בשנה האחרונה, כשההורדות הגדולות ביותר במחירי הבתים נעשו בנוואדה ובפלורידה - המדינות שנפגעו בצורה הקשה ביותר מהמשבר בשוק הדיור האמריקאי.



המחיר החציוני לבית חד-משפחתי שאינו חדש בארה"ב ירד בשיעור שיא של 15.6% ברבעון השני ל-174,100 דולר, לפי אגודת המתווכים הלאומית בארה"ב. מכירות הבתים החדשים בארה"ב עלו ב-11% ברבעון השני וב-3.6% לבתים קיימים, דיווח משרד המסחר האמריקאי, מכיוון שרוכשי הבתים ניצלו את הירידה במחירים.



ביו.בי.אס מעלים את תחזיתם לחברת התקשורת הישראלית . דארן שאו, ראש מחלקת המחקר ביו.בי.אס ישראל, צופה כי הבעלים החדשים של פרטנר, אילן בן דב, יעלה את חלוקת הדיווידנד מהחברה מרמה של 80% כיום ל-100% כדי לכסות על החוב אותו לקח כדי לרכוש את השליטה בחברה. שאו הותיר את המלצתו למניה על "נייטרלי" עם מחיר יעד של 73 שקל - כ-5% מעל מחיר המניה בשוק.



תסחר על רקע הידיעה כי החברה צפויה לפטר כ-5%-10% מעובדי החברה ברחבי העולם בתחילת ספטמבר, כאשר חלקם יפוטרו בישראל. ככל הנראה, יפוטרו בישראל עשרות עד מאות בודדות של עובדים מאחר שבסך הכל תפטר החברה עד 500 איש. מאז תחילת השנה, פיטרה החברה מאות עובדים.



תמשיך לרכז את תשומת הלב של המשקיעים לאחר הודעת החברה. יצרנית השבבים ממגדל העמק חתמה על החוזה הגדול בתולדותיה עם אינטסיל, העוסקת בתכנון וייצור של שבבים אנלוגיים. במסגרת ההסכם יפתחו החברות פלטפורמת שבבים חדשה התומכת בניהול תצרוכת חשמל. ההערכות הן כי עם סיום שלב התכנון שיימשך כשנה, יסתכמו ההכנסות לחברה בכ-50 מיליון דולר בשנה, והחוזה הוא ל-10 שנים.



בסיטי מעריכים כי יש היגיון אסטרטגי ופיננסי ברכישת חברת שייר על ידי : "רכישת שייר תקטין את תלותה של טבע במכירות של התרופה המקורית קופקסון לטיפול בטרשת נפוצה", כותב האנליסט ג'והן בוריס. הוא מציין שהתרופות המקוריות והממותגות מהוות כיום 25% ממכירותיה של טבע ועשויות לתרום 37% מהרווח למניה ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully