וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליסטים: "שוק המניות בארה"ב עלה יותר מדי; המניות יקרות מדי בשיעור דרמטי - צפוי תיקון בשווקים"

סוכנויות הידיעות

14.8.2009 / 22:10

דיוויד טייס, אסטרטג ההשקעות של פדרייטד אינווסטורס: מדד S&P 500 ייפול ל-400 נקודות



המניות בארה"ב יקרות באופן דרמטי משוויין האמיתי, וצפויות לעבור תיקון משמעותי של יותר מ-50% - כך אמר דיוויד טייס, אסטרטג ההשקעות של חברת פדרייטד אינווסטורס לשוק דובי, בראיון לערוץ חדשות הפיננסים של בלומברג.



"המניות האמריקאיות יקרות מדי באורח דרמטי. הייתי מת שהשגשוג יחזור, אך למרבה הצער אני חושב שצריך להיות ריאליסטים ולהבין שלוקח זמן להתאושש מבועה כזאת בשוקי האשראי", אמר טייס, שצפה כי מדד s&p 500 ייפול ביותר מ-50% מרמתו הנוכחית ל-400 נקודות לפני סוף המשבר והוסיף כי בכוונתו להוסיף פוזיציות שורט במידה ששוק המניות ימשיך לעלות.



מדדי המניות המובילים בוול סטריט רושמים כעת ירידות שערים, בעקבות נפילה בלתי צפויה במדד ביטחון הצרכנים בארה"ב בחודש אוגוסט. מדד s&p 500 זינק ב-50% מאז שנפל לשפל של 12 שנים ב-9 במארס ונסחר כעת במכפיל רווח של 18.6 – מכפיל הרווח הגבוה ביותר מאז 2004. בראיון לבלומברג, אמר טייס כי המשבר הפיננסי והכלכלי ימשיך לפגוע בצריכה הפרטית בארה"ב וברווחי החברות ויעכב את התאוששות הכלכלה.



"הרבה אנשים חושבים שהשוק עלה יותר מדי, ושהוא צריך להירגע. התחזית הכלכלית שלנו היא זהירה למדי, ויש לנו חששות לטווח הארוך בנוגע לעתיד הכלכלה. אני חושבים שאין לארה"ב את כוח הרצון או את האמצעים לממן התאוששות מהירה בצורת v", אמר צ'רלס קנוט, סמנכ"ל ההשקעות של חברת קנוט קפיטל מנג'מנט, לבלומברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully