וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימני ההתאוששות: אנשי העסקים חזרו לטוס

עירית רוזנבלום וזוהר בלומנקרנץ

16.8.2009 / 9:21

טיסות אל על במוצ"ש וראשון - המלאות בדרך כלל באנשי עסקים - שבות להתמלא. אל על מדווחת על תפוסה של 90% בטיסות ליעדים עיסקיים כמו הונג קונג ופרנקפורט

ניצני התאוששות ניכרים בתיירות העסקית ובמחלקות העסקים. על כך מעידות טיסות אל על במוצאי שבת וביום ראשון ששבות להתמלא. הנוסעים המובהקים לטיסות אלה הם אנשי עסקים. "תפוסה ממוצעת של 90% במטוסים באותם ימים מעידה על חזרה של אנשי עסקים", אומר הסמנכ"ל לשיווק באל על, עמית לבני.

לדבריו מדובר ביעדים עסקיים כמו הונג קונג, בייג'ינג, ניו יורק ופרנקפורט, כמו גם בקו החדש של אל על לסאו פאולו בברזיל. לבני מציין שגם מסתמנת מגמת גידול בתפוסה במחלקות היוקרה.

גם במשרדי הנסיעות נשמעים מעודדים מעט יותר. "בשנה שחלפה מאז תחילת המשבר הכלכלי, חלה ירידה של 30%-60% בתקציבי החברות הגדולות לנסיעות, במספר הנוסעים ובטיסות במחלקות העסקים", אומר המשנה למנכ"ל אופיר טורס, יהודה זפרני, "ואילו מאוקטובר יש ניצנים של התאוששות, כפי שגם מעידה העלייה במחירי הטיסות, שחלקה נובע אמנם גם מצמצום ההיצע לעומת השנה שעברה".

יעקב אמסלם, מסוכנות הנסיעות העסקיות הגדולה אמסלם טורס מזהה אף הוא התאוששות בתקופה האחרונה בנסיעות עסקיות. "הטיסות יותר לחוצות, יש פחות היצע והטיפול ברשימות ההמתנה חוזר להיות חלק משגרת היום. הלוואי שימשיך כך", הוא אומר.

רון שחף, מנכ"ל דיזנהאוז, מסייג, אף שרואים "ניצנים ראשונים" של נסיעות עסקיות, לדבריו, "אי אפשר להגיד שהמיתון מאחורינו. החברות העסקיות ממשיכות במדיניות צמצום היקפי הנסיעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully