וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים הגיוסים בקרנות הנאמנות: קרנות האג"ח הקונצרני עקפו השבוע את קרנות האג"ח בגיוסים

יובל מעוז

16.8.2009 / 12:19

קרנות אג"ח חברות גייסו בשבוע האחרון כ-640 מיליון שקל; הקרנות הקנייתיות גייסו 86 מיליון שקל



קרנות אג"ח חברות וכללי טיפסו לראש טבלת המגייסות השבועית והחודשית על חשבון קרנות אג"ח מדינה וצמוד מדד שגייסו מעט פחות. קרנות האג"ח הקונצרניות גייסו 642 מיליון שקל בשבוע האחרון בעוד קרנות אג"ח מדינה גייסו 547 מיליון שקל, כך עולה מסקירה של רוני אפטר מבית ההשקעות מיטב.



תעשיית קרנות הנאמנות גייסה בשבוע השני של אוגוסט כ-600 מיליון שקל, ובנטרול הקרנות הכספיות שפדו כ-560 מיליון שקל, גייסה תעשיית הקרנות המסורתיות כ-1.2 מיליארד שקל.



קרנות אג"ח חברות וכללי עברו למקום הראשון ברשימת המגייסות עם כניסת כספים של כ-640 מיליון שקל בשבוע האחרון. מתחילת החודש גייסו קרנות אלה כ-1.45 מיליארד שקל.



קרנות אג"ח מדינה וצמודי מדד ירדו למקום השני בטבלת המגייסות, לאחר ירידה קלה בקצב הגיוסים מהשבוע הקודם לו, כך שבשבוע החולף הן גייסו 547 מיליון שקל ומתחילת החודש כ-1.4 מיליארד שקל.



בקרנות השקליות נרשמה יציאת כספים של כ-160 מיליון שקל, ירידה של כחצי בקצב הפדיונות מהשבוע הקודם לו. מתחילת החודש הן פדו כ-469 מיליון שקל. הקרנות הכספיות רושמות גם הן ירידת מה בקצב הפדיונות, שעמד על כ-560 מיליון שקל בשבוע האחרון, לעומת פדיונות של 760 מיליון שקל בשבוע הראשון של החודש. מתחילת החודש רשמו הקרנות הכספיות פדיונות של כ-1.3 מיליארד שקל, המוביל אותם לנתח שוק של 17.9% בלבד לעומת 33.2% בתחילת השנה.



הקרנות המנייתיות גייסו בשבוע האחרון 86 מיליון שקל, כ-75% מהסכום בקרנות המתמחות במניות ישראל. מתחילת החודש גויס בקרנות אלה סכום של כ-330 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully