וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווח הנקי של אמות ירד ב-31% ל-35 מיליון שקל בשל שערוך נדל"ן; שיפור בהכנסות וברווח התפעולי

נתן שבע

16.8.2009 / 13:53

הרווח התפעולי (NOI) עלה ב-13% ל-73.6 מיליון שקל



חברת הנדל"ן המניב אמות, שבשליטת אלוני חץ, הרוויחה ברבעון הראשון 35.2 מיליון שקל - ירידה של 31% לעומת הרבעון המקביל. הירידה נבעה בעיקר בשל שערוכי נדל"ן שהיו נמוכים יותר בהשוואה לרבעון המקביל. בסך הכל הציגה החברה שיפור בתוצאותיה התפעוליות שהראו על עלייה בהכנסות וברווח התפעולי בניכוי הוצאות מימון ופחת (noi).



הכנסות החברה עלו ב-10% ל-83.7 מיליון שקל. בחברה מסבירים כי הגידול בהכנסות מקורו הן בנכסים חדשים שנרכשו במהלך התקופה, והן משיפור והשבחה של נכסים קיימים. הרווח התפעולי ברבעון ירד בכ-13% הסתכם בכ-111 מיליון שקל. הקיטון נובע מכך שברבעון המקביל אשתקד נרשמה התאמת שווי הוגן בסך של 73 מיליון שקל בגין דל"ן, ואילו ברבעון זה נרשמה התאמת שווי בסך של כ-47 מיליון שקל.



ה-noi ברבעון עלה בכ-13% לכ-73.6 מיליון שקל. הגידול נובע מעליית דמי שכירות הצמודים למדד, מעלייה ריאלית בדמי השכירות כתוצאה מחידוש חוזים ומרכישת נכסים חדשים כגון מתחם בסט קרטון, בית תים ומיי סנטר בכרמיאל. החברה צופה עוד כי ה-ffo (מדד מקובל בענף הנדל"ן, שמייצג את הרווח הנקי בתוספת דיווידנדים מהשקעות בני"ע, בתוספת פחת והפחתות ובניכוי הוצאות והכנסות חד פעמיות) למחצית השנייה של שנת 2009 יגדל ויגיע לסך של בין 75 ל-80 מיליון שקל. ה- ffo לכל שנת 2009 יגיע לסך של בין 140 ל-145 מיליון שקל.



אבי מוסלר, מנכ"ל אמות אמר כי "פעילות הליבה של החברה ממשיכה לצמוח בקצב יפה. מאמצינו הרבים לאיתור ורכישת נכסים מניבים איכותיים במחירים ראויים נושאים פרי. מתחילת השנה רכשנו נכסים בהיקף של יותר מ-400 מיליון שקל, שעתידים להניב לנו תוספת של כ-35 מיליון שקל ל-noi - אשר ברובה טרם באה לידי ביטוי בדו"חות אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully