וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי אריסון מובילה את ערוץ 10 למקום ה-13 בטבלת הרייטינג השבועית

אופיר בר-זהר

16.8.2009 / 15:22

"הפרעת קשב" עם דנה ויס התברגה למקום השישי עם רייטינג של 18.8%



תוכניות התעודה מביאות תוצאות לזכייניות: תוכניתה של רשת "הפרעת קשב" עם דנה ויס התברגה למקום השישי עם רייטינג של 18.8% והתוכנית המובילה של ערוץ 10 היתה הסרט "מי את שרי אריסון" שקיבל רייטינג של 12.7% ומקום 13 בטבלה. תוכנית תעודה אחרת שנתוני הרייטינג שלה דווקא מידרדרים היא בה"ד 1 של רשת עם רוני דניאל שלאחר פתיחה חזקה יורדת למקום ה-19 עם נתון של 10.1%. כל נתוני הרייטינג מתייחסים לצפייה בכלל האוכלוסייה.



התוכנית "רמזור" של קשת ממשיכה את הפתיחה הטובה עם רייטינג של 21.6% ומקום שלישי בטבלה. על שני המקומות הראשונים חולשת כרגיל תוכנית הכישרונות של קשת, "כוכב נולד" אשר מתקרבת לרגע הגמר, ובמקום הרביעי תוכנית נוספת של רשת - "מועדון לילה" עם ארז טל שהשיגה רייטיג של 20.7%. בסך הכל, מחזיקה קשת שארבע תוכניות הראשונות בטבלה כאשר רשת מחזיקה בשלושה תוכניות בעשירייה הראשונה במקומות 5, 6 ו-8.



במקום החמישי תוכניתה של רשת "אחד נגד מאה" אשר גם בשידור חוזר מצליחה להיות התוכנית המובילה של הזכיינית בשבוע החולף. במקום השמיני "פרויקט מסלול", גם הוא של רשת, עם נתון של 17.3%.



שלוש התוכניות הנוספות בעשירייה הראשונה שייכות לחברת החדשות של ערוץ 2: במקום השביעי ממוצע החדשות עם 17.9%, במקום התשיעי חדשות שבת עם 15.7% ובמקום 10 אולפן שישי עם 14.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully