וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד עזאם תובע מיליון שקל ממשרד גורניצקי: הבונוס שהובטח לי לא שולם

חיים ביאור

16.8.2009 / 18:27

לטענתו, הבונוס הובטח לו לאחר שהשיג חיסכון מס בסך 21.8 מיליון שקל עבור ללקוח בפשרה עם מס הכנסה



עו"ד רפעאת עזאם, שעבד במשך כשנה במשרד גורניצקי ושות', תובע מהמשרד כמיליון שקל בבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב, בטענה שלא שולם לו בונוס המגיע לו. לטענתו, הבונוס הובטח לו לאחר שהשיג חיסכון מס בסך 21.8 מיליון שקל עבור ללקוח בפשרה עם מס הכנסה.



עזאם, שהועסק במחלקת המיסים של משרד גורניצקי, טוען באמצעות עו"ד גדעון רובין וליאור בונר, כי בעקבות הפשרה, קיבל המשרד עמלה בסך 11 מיליון שקל, שהם 12.5 מחיסכון המס שהושג עבור הלקוח ולו הובטחה עשירית מהסכום. אולם, לטענתו, ברגע שהסתיים בהצלחה טיפולו בתיק, נעלמה התחייבות המשרד כלא היתה.

לדבריו, במשרד אמרו לו כי סיכויי ההצלחה בהשגת חיסכון מס ללקוח הם נמוכים ביותר אך הוא לקח לידיו בכל זאת את הטיפול בתיק והגה "רעיונות יצירתיים וקונסטרוקציות משפטיות" שאושרו על ידי נציגי הלקוח. לטענתו, ההליך הביא לכך שהופחתה יותר ממחצית השומה המקורית שנקבעה ללקוח למרות ההערכות הפסימיות של ראשי משרד גורניצקי.



עוד טוען עזאם כי לאחר תום הטיפול בתיק המורכב, הורעו תנאי העסקתו על ידי הפיכתו לעובד פרילאנס על בסיס אחוזים במקום עובד קבוע. עקב כך הוא החליט לעזוב את עבודתו במשרד. לטענתו, עם עזיבתו הובטח לו בונוס בסך 20 אלף שק וכן 1.25% מחיסכון המס, שהם מעל מיליון שקל אך בד בבד הוא נדרש לחתום על כתב ויתור על דרישות כספיות עתידיות מהמשרד.



משרד גורניצקי ביקש מבית הדין לעבודה שהדיונים בעניין תביעתו של עזאם יתנהלו בדלתיים סגורות כדי למנוע פגיעה בפרטיותו של הלקוח וגם מכיוון שנדרשת התייחסות לפרטים רבים שהלקוח לא פירסם בדיווחיו לבורסה. אולם שופטת בית הדין האיזורי, חנה טרכטינגוט, דחתה את הבקשה בנימוק שאין במקרה זה חריגים לעקרון הפומביות. עם זאת, היא הסכימה ששמו של הלקוח לא יפורסם לאחר שעזאם נתן לכך את הסכמתו.



במשרד גורנצקי טוענים כי עבודתו של עזאם הופסקה מפאת חוסר התאמה מקצועית אך כל הזכויות נשמרו והוא אינו זכאי לכל פיצוי נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully