וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוק מביע אמון: א.דורי השלימה גיוס של 100 מיליון שקל באמצעות הנפקת אג"ח שקליות

מיכאל רוכוורגר

16.8.2009 / 20:28

במהלך המכרז נרשמו ביקושים של 170 מיליון שקל - פי 8.5 לעומת היקף הגיוס המקורי



חברת הנדל"ן והאנרגיה א.דורי, שבשליטת אורי דורי וגזית גלוב, השלימה את השלב הציבורי בהנפקת אג"ח סדרה ה' וגייסה סכום כולל של כ-100 מיליון שקל. במסגרת השלב הציבורי של המכרז, נרשמו ביקושים בהיקף של כ-170 מיליון שקל - פי 8.5 לעומת היקף הגיוס שתוכנן במקור. את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים שכלל את לאומי פרטנרס חיתום, כלל פיננסים חיתום, אקסלנס חיתום, איפקס חיתום ומיטב חיתום.



אג"ח ה' של דורי מדורגות בדירוג a3/negative על-ידי מדרוג. האג"ח הינן שקליות ונושאות ריבית רבעונית משתנה. במכרז, שנערך על המרווח שיתווסף לקופון אג"ח ממשלתי 817 (הנושא כיום ריבית שנתית בשיעור של 1.67%), נקבע מרווח של 4.9%. זאת לעומת מרווח בשיעור של 5.6% שנקבע במכרז המוסדי בשבוע שעבר, שגם הוא נמוך ממרווח המקסימום שהוצע במקור למוסדיים. האג"ח ייפרעו ב-3 תשלומים חצי שנתיים שווים, החל מחודש אוגוסט 2014 ועד אוגוסט 2015. האיגרות בעלות מח"מ של כ-4.6 שנים. החברה לא העניקה למשקיעים בטחונות בגין האג"ח.



אורי דורי, מנכ"ל קבוצת א.דורי, אמר: "אנו שבעי רצון מהצלחת ההנפקה שלנו ומהבעת האמון של שוק ההון בקבוצה. אנו מתכוונים להמשיך ולהתמקד בתחומי הפעילות השונים של החברה תוך ניצול היתרונות היחסיים של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully