וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשתפו חברים באפליקציות אייפון שאתם אוהבים

מאת גיא גרימלנד

17.8.2009 / 7:30

אפליקציה חדשה מבית היוצר של היזמים אוריאל אוחיון ויאן לה-של מאפשרת למשתמשי אייפון לשתף אפליקציות עם חבריהם



>> איך אתם מגלים אפליקציות מעניינות לאייפון? סקר של חברת admob מספק מידע מעניין על גישת המשתמש לאפליקציות.



לפי admob, 46% ממחזיקי האייפון נסמכים על המלצות חברים, 20% מהם נסמכים על מודעות ואפליקציות אחרות ו-19% מורידים אפליקציות בעקבות קריאת ידיעות עיתונאיות, טורים ובלוגים. רק 7% ממחזיקי האייפון פונים לחנות אייטיונז כדי להוריד אפליקציות. 62% מחפשים אפליקציה ספציפית ו-60% מחפשים אפליקציות ברשימת האפליקציות המובילות בחנות אפל.

אפליקציה חדשה בשם appsfire של הסטארט-אפיסטים אוריאל אוחיון, אחד היזמים מאחורי topify ומנהל מעבדת האינטרנט של ג'מיני ולייטספיד, ויאן לה-של (lechelle), יזם צרפתי, מאפשרת למחזיקי אייפון לשתף אפליקציות עם חבריהם. appsfire סורקת אפליקציות המותקנות בתיקיית ה-itunes במחשב, ולאחר מכן מאפשרת לשתף אותן באמצעות שליחת מייל עם לינק לאפליקציה בחנות אפל.



אוחיון אומר שבינתיים האפליקציה פועלת אך ורק על מערכת ההפעלה של מקינטוש, אך בעוד כשבועיים היא תפעל גם על מערכת ההפעלה חלונות.



"חשבתי על פיתוח האפליקציה לפני שנה וחצי כשרכשתי אייפון וחברים ביקשו ממני לא אחת המלצות על אפליקציות ששווה להוריד. אז הבנתי שצריך שירות שמאפשר לכל אחד לספר לחברים אילו אפליקציות יש לו, וכך זה התחיל", מספר אוחיון.



לאחר שה-appsfire סורקת את האפליקציות המותקנות באייפון, היא פותחת כפתור בדפדפן שמוביל לאייפון וירטואלי, כלומר מסך אייפון שמוצג בדפדפן האינטרנט. משם ניתן לשתף חברים לא רק באמצעות שליחת מייל, אלא גם באמצעות טוויטר או פייסבוק.



לדברי אוחיון, ההליך יתבצע בעתיד ממכשיר האייפון עצמו, לאחר שאפל תאשר את האפליקציה. appsfire אמורה להיות חינמית, אך אוחיון ולה-של מקווים להרוויח ממשתמשים שיורידו אפליקציות בתשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully