וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטים לא שמרנים כמו פעם: גורדון בראון הצטרף לדיון הסוער בטוויטר על שירות הבריאות הממלכתי

סוכנויות הידיעות

17.8.2009 / 12:54

מפלגת הלייבור אף מינתה "צארית טוויטר" שתלמד את חברי הפרלמנט שלה להשתמש במדיה חדשה



מפלגת הלייבור מינתה "צארית טוויטר", חברת הפרלמנט מבריסטול קרי מקארתי. מקארתי תהיה דוברת מפלגת הלייבור בנושאי מדיה חדשה, ותהיה אחראית על הנחיית חברי הפרלמנט במפלגה בשימוש בכלים של מדיה חדשה.



ממשלת הלייבור החליטה על הצעד לאחר ההצלחה התקשורתית של הקמפיין בעד שירות הבריאות הממלכתי בבריטניה, nhs, בטוויטר: #welovethenhs. המעורבים טוענים כי הנושא צמח ממשתמשי טוויטר עצמם, ולא מהממשל, אך גם בכירי הממשלה, ובראשם גורדון בראון השמיעו אף הם קולם בנושא, שהיה לאחד הפופולריים בטוויטר בשבוע שעבר.



בבריטניה מתנהל כיום ויכוח סוער אודות עתיד ה-nhs לאחר שחבר הפרלמנט השמרני דניאל הנאן אמר כי ה-nhs הוא שריד מיושן של מערכת שהוא "לא היה מאחל לאף אחד". דבריו של הנאן זכו לביקורות קשות, בייחוד מצד הלייבור, אך גם מצד רבים בציבור, הקוראים לשיפור המערכת, ולא להשמצתה. רבים טוענים כי נראה שמפלגת השמרנים אינה מחוייבת ל-nhs ולרפורמה יעילה במערכת הבריאות בבריטניה.



מקארתי הוגדרה על ידי מחקר בבריטניה באחרונה כחברת הפרלמנט המשפיעה ביותר בטוויטר, עם יותר מ-1,600 מנויים. מקארתי אמרה כי "המצביעים בודקים יותר ויותר באינטרנט מה כל אחד מאיתנו חושב על נושאים שונים - וכל המועמדים שלנו צריכים להתחיל לבנות את האמון הזה באינטרנט כבר עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully