וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי תנסה לשכנע את סוחר האנרגיה אנדרו הול לקבל בונוס במניות במקום במזומן

סוכנויות הידיעות

17.8.2009 / 16:44

בשבוע שעבר הודיעה סיטי כי תעניק להול בונוס בסך 100 מיליון דולר שהובטח לו



סיטי, אשר נמצאת תחת לחץ מצד ממשל אובמה לצמצם את ההטבות לעובדיה, תנסה לשכנע את סוחר האנרגיה אנדרו הול לקבל בונוס של מניות במקום מזומן ב-2010 לאחר שהשנה הוא צפוי לקבל 100 מיליון דולר, כך מסרה סוכנות הידיעות בלומברג.



הול, ראש חברת המסחר פיברו, העוסקת במסחר בחוזים עתידיים על סחורות, היה בשבועות האחרונים במרכזו של דיון בנושא שכר הבכירים שנערך בשבוע שעבר בבית הלבן, לאחר שסיטי הודיעה כי תעניק לו בונוס בסך 100 מיליון דולר שהובטח לו בחוזה שלו.



הול אינו צפוי לקבל את ההצעה, מכיוון ששכרו מבוסס על ביצועיה של החטיבה, ולא על ביצועיו של הבנק. הול הוביל לרווחים בסך 2 מיליארד דולר עבור סיטי בחמש השנים האחרונות. סיטי, שהפסידה 27.7 מיליארד דולר ב-2008, רשמה באותה שנה רווחים של 667 מיליון דולר ממסחר בסחורות, רובם בחטיבת פיברו.



גורמים המקורבים לפיברו אמרו החודש כי הול החל לפעול לקראת מה שכינה "גירושים שקטים" מסיטי, וכי הוא ניהל מגעים ראשוניים עם חברה אחרת שעשויה להתעניין ברכישת החברה. הול, החושש כי יהפוך לנבל התורן של המשבר הפיננסי בעיני הציבור, דן עם הנהגת סיטי במספר אפשרויות לפשרה, כולל התפצלות מהחברה.



סיטי היתה אחת מהחברות שקיבלו סיוע מהממשל והתחייבו להגיש את דו"ח השכר עבור 25 הבכירים ביותר ובעלי השכר הגבוה בבנק לצאר השכר של הממשל, קנת פיינברג, עד ה-14 באוגוסט. ביום שישי סיטי ציינה בפני משרד האוצר כי הול, שצפוי לקבל שכר בסך 98 מיליון דולר, פטור מהפיקוח הממשלתי, וכך גם סוחר שני שצפוי לקבל יותר מ-30 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully