וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי יצחק: "כולם הפכו למשקיעי נדל"ן. גם חיילים משוחררים"

אריק מירובסקי

18.8.2009 / 10:30

על פי סקר שביצע לוי יצחק, 52% מרוכשי הדירות ביוני-יולי היו משקיעים



הישראלים מאמינים כי רכישת דירה היא היא ההשקעה הטובה ביותר לתשואה חיובית עבור כספם. סקר שערך עורך מחירון הדירות, לוי יצחק מעלה כי 52% מרוכשי דירות יד שנייה ביוני-יולי עושים זאת למטרות השקעה.



"בחודש האחרון אנו עדים ללחץ של רוכשים לבצע קניית נדל"ן מכל הבא ליד. על כל דירה פנויה יש מספר רב של קופצים. חלק מוצדק וחלק מהאנשים מנסים לרכב על הגל. אנו עדים לעיתים להוצאת דירה לשוק המכירה, ובגלל מתעניינים רבים בעל הדירה מעלה את מחיר הדירה באופן מוגזם במרבית המקרים מדובר בדירות הנרכשות על ידי משקיעים ו/או זוגות צעירים, ומחירן עד מיליון שקל , אך ברוב המקרים הרבה פחות", מספר לוי. הפעילות הקדחתנית בשוק הביאה אותו להוציא עדכון למחירון הדירות שלו, שמחולק חינם.



הסקר שנערך בין 1,340 רוכשי דירות במרכז, השרון והנגב, מעלה כי 52% מרוכשי דירות יד שנייה עושים זאת למטרת השקעה; 15% מרוכשי דירות קבלן משקיעים אף הם את כספם בדירה ולא רוכשים אותה לצורך מגורים; 30% הם משפרי דיור, 18% הם זוגות צעירים.



לוי מספר, כי בין הנסקרים עלו סיפורים שכל מי שיש שיש לו כמה מאוד אלפי שקלים נחשב היום משקיע בנדל"ן.



כך, למשל סיפר חייל משוחרר, ששכנע את הוריו, שחסכו עבורו כסף לללימודים, להשקיעו בנדל"ן. "הוא העדיף לקחת את הכסף שקיבל מהוריו ומהחיסכון שאספה עבורו סבתו ולרכוש דירה קטנה על הכרמל בחיפה. הדירה היא דירה לא משופצת אבל הבחור מאמין כי בעוד שנה הוא יצליח להוסיף כסף על מנת לשפצה ולהוציאה לשוק דירות להשקעה", סיפר לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully