וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיפאון בשוק הנדל"ן המשרדי במנהטן: נפילה של יותר מ-90% בעסקות במחצית הראשונה של השנה

סוכנויות הידיעות

18.8.2009 / 19:02

רק 3 בנייני משרדים בשווי של יותר מ-30 מיליון דולר נמכרו במחצית הראשונה, לפי נתוני CB ריצ'רד אליס



קיפאון בשוק הנדל"ן המשרדי במנהטן שבניו יורק: מספר עסקות מכירת משרדים במנהטן במחצית הראשונה של השנה היה פחות מעשירית ממספר העסקות הממוצע באותה תקופה במהלך חמש השנים האחרונות, מסרה חברת הנדל"ן המסחרי cb ריצ'רד אליס לפי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג.



במחצית הראשונה של השנה נמכרו במנהטן רק שלושה בנייני משרדים בשווי של יותר מ-30 מיליון דולר, לעומת מכירות של 32 בניינים בממוצע במחצית הראשונה של השנה בחמש השנים הקודמות.

הפער בין המחירים שדורשים המוכרים לבין המחירים שמוכנים לשלם הרוכשים עודנו גדול, ואילו הריביות הנמוכות על הלוואות קיימים משמען כי מוכרים רבים אינם יכולים להרשות לעצמם להמתין ולדחות עסקות, מציינים ב-cb ריצ'רד אליס.



"המלווים נסוגו ברובם מהשוק", הוסיפה החברה. שתי מכירות בנייני משרדים במנהטן במחצית הראשונה של השנה - של הבניינים ברחוב ברודוויי 1540 ובשדרות יורק 1334 - נסגרו רק לאחר שהרוכשים קיבלו סיוע במימון העסקה מהמוכרים, ונטלו על עצמם את המשכנתאות הקיימות, מסרה cb ריצ'רד אליס.



"בטווח הקצר יהיו בעלי נכסים שייאלצו למכור בעל כורחם, אולם מספר המכירות הללו צפוי להיות נמוך", הוסיפו בחברה. מיעוט עסקות הנדל"ן אף מקשה על חישוב המחירים והתשואות על רכישות נדל"ן, צוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully