וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריגו מציגה - המעבר להודו: רוכשת מפעל לחומרי גלם במומביי ב 12 מיליון דולר

יורם גביזון

18.8.2009 / 20:42

החברה תעביר ייצור מוצרים זולים להודו אולם לא תפטר ברמת חובב; צופה לצמיחה של 4% עד 6% בהכנסות



חברת עומדת לשנות את מבנה הייצור בישראל. כך עולה מהדו"ח הכספי לרבעון השני של 2009. פריגו היא החברה הגדולה בארה"ב לייצור ולשיווק תרופות ללא מרשם רופא. החברה הכריזה על רכישת 85% ממניותיו של מפעל חדיש לייצור חומרי גלם פעילים לתרופות, מחוץ למומביי שבהודו, תמורת 12 מיליון דולר.



המפעל צפוי להתחיל בפעילות בסוף 2010. הוא ייצר חומרים המיוצרים כיום בגרמניה ובישראל. המפעל צפוי לייצר גם חומרי גלם פעילים לתרופות נישה, וכן יאפשר אינטגרציה אנכית - כלומר מעורבות בכל שלבי הייצור של תחום תרופות המרשם ומוצרים שעשויים לעבור הסבה מתרופות מרשם לתרופות ללא מרשם רופא. פריגו מעריכה שהקמת המפעל בהודו תאפשר לה לנצל את כושר הייצור שיתפנה במפעל בישראל לייצור חומרי גלם לתרופות נישה.



רפי לבל, מנכ"ל פריגו ישראל, אמר שהחברה אינה מתכננת לבצע פיטורים בין 200 עובדי המפעל ברמת חובב ומתכוונת להעביר להודו מוצרים בעלי שולי רווח נמוך, כמו אומפרזול, ומנגד להיכנס לתוכנית השקעות לחומרי גלם פעילים לתרופות אנטי סרטניות. פריגו מתכננת להפסיק את הייצור של חומרי גלם פעילים לתרופות בגרמניה עד לרבעון השלישי של 2010, וביצעה הפרשה של 15 מיליון דולר בגין ההפסקה הצפויה של הייצור בגרמניה. המעבר להודו יאפשר לחברה להיות תחרותית יותר בטווח הבינוני והארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully