וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולפני הקולנוע MGM החליפו את המנכ"ל; גייסו מומחה לארגון מחדש

סוכנויות הידיעות

18.8.2009 / 22:05

האולפנים הוותיקים מעוניינים לממן מחדש את חובותיהם, המסתכמים ב-3.7 מיליארד דולר



אולפני הקולנוע הוותיקים mgm (מטרו-גולדווין-מאייר) הודיעו על החלפת המנכ"ל, הארי סלואן, בצוות אשר יכלול בין השאר את מומחה הארגון מחדש של חברות סטיבן קופר ואת מנהלת ההפקות של החברה, מארי פרנט. כל זאת במסגרת ניסיונות mgm לצמצם את חובותיה.



סלואן, אשר נכנס לתפקידו חודשים ספורים לאחר רכישת mgm בשנת 2005 ואשר אף השקיע מכספו בחברה, יישאר בתפקיד יו"ר החברה, אם כי יפסיק לשמש כיו"ר הדירקטוריון.



קופר, מייסד שותף של חברות ייעוץ הארגון מחדש זולפו קופר, היה אחראי על הליכי פשיטת הרגל של אנרון בתור מנכ"ל זמני של החברה, וכן הוביל את הארגון מחדש של רשת הדונאט קריספי קרים בתפקידו כמנכ"ל החברה.



אולפני mgm, זכורים לטוב מימי הזוהר שלהם בעת שיצרו כמה מהסרטים שנהפכו לקלאסיקות - בהם "חלף עם הרוח" ו"הקוסם מארץ עוץ". החברה מנסה לממן מחדש את חובותיה, המסתכמים ב-3.7 מיליארד דולר ואשר את מרביתם צברה בעקבות רכישת החברה בשנת 2005 על ידי קבוצה של חברות השקעה פרטית ומשקיעים מתחום המדיה. mgm נדרשת לפרוע הלוואות בסך 250 מיליון דולר עד אפריל הקרוב, וחובות בסך 3.7 מיליארד דולר עד יוני 2012.



mgm נרכשה בשנת 2005 תמורת 2.85 מיליארד דולר על ידי קונסורציום הכולל בין השאר את חברות ההשקעה הפרטית פרובידנס (המחזיקה בנתח של 29% ממניות החברה) ו-tpg (21%), חברת הכבלים האמריקאית קומקסט (20%) וענקית האלקטרוניקה היפנית סוני (20%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully