וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזורים מוכרת את בית פיטמן בת"א לקבוצת משקיעים ב-54 מיליון שקל

מאת גיא ליברמן

20.8.2009 / 6:59

קבוצת המשקיעים שמארגן עמית קזז כוללת את עורכי הדין אבי פישר ומיקי צלרמאייר ואת יורם רוז, מבעלי צומת ספרים



>> בית פיטמן (בי"ס פיטמן לשעבר) בתל אביב שוב מחליף ידיים. קבוצת רוכשים, בניהול איש ההיי-טק לשעבר עמית קזז, מקיימת מו"מ מתקדם מול חברת אזורים שבשליטת שעיה בוימלגרין לרכישת המבנה תמורת 54 מיליון שקל. מדובר במחיר הנמוך ב-30% מהמחיר שביקשה אזורים עבור המבנה והמגרש שעליו הוא ניצב לפני שנה - 75-80 מיליון שקל.

קבוצת הרוכשים כוללת את עורכי הדין אבי פישר ממשרד פישר בכר חן, וכן את עו"ד מיקי צלרמאייר ממשרד צלרמאייר פילוסוף ושות'. בנוסף כוללת הקבוצה את אחד הבעלים בצומת ספרים, יורם רוז. הקבוצה כוללת משקיעים ישראלים אחרים וכן משקיעים אמריקאים.



בית פיטמן נבנה בשנות ה-20 של המאה הקודמת. הוא כולל שלוש קומות ומשתרע על פני כ-400 מ"ר. מדובר במבנה לשימור בדרגה הגבוהה ביותר, הניצב בפינת הרחובות בלפור ואחד העם בתל אביב, וכולל מרתף בגודל 260 מ"ר וגינה בגודל 350 מ"ר.



בנוסף כולל המגרש שנמכר שטח נוסף, שעליו מאפשרות תוכניות הבנייה לבנות מבנה בן שש קומות בסך כולל של כ-3,000 מ"ר. המבנה המתוכנן להיבנות במקום עתיד לכלול כ-14 דירות, בשטח ממוצע של כ-230 מ"ר, וכולל פנטהאוז בגודל 300 מ"ר, עם שטח נוסף על הגג של יותר מ-300 מ"ר. על תכנון המבנה הופקד משרד בר אוריין אדריכלים.



את בית פיטמן רכשה חברת אנגל בפברואר 2007 תמורת 42 מיליון שקל, מידי חברת סוטרה שבשליטת אנשי העסקים משה ישעיהו, איל אפלבאום והיהלומן אברהם נמדר. אז בעל השליטה בחברה היה יעקב אנגל, אך מאז זו נרכשה על ידי אזורים, שבשליטת בוימלגרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully