וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים מורים על עליות של עד כ-0.5% בפתיחה על רקע העליות באסיה

ניר צליק

20.8.2009 / 14:05

סאפיינס תיסחר על רקע דו"חותיה; טאואר תיסחר על רקע הסכם שיתוף פעולה חדש



החוזים העתידיים על המדדים המובילים מורים על עליות של עד 0.5% בפתיחת המסחר על רקע העליות באסיה. אמש הסתיים המסחר בעליות שערים: דאו ג’ונס עלה ב-0.7% ל-9,279 נקודות, נאסד"ק התחזק ב-0.7% ל-1,969 נקודות ו-s&p 500 הוסיף 0.7% ל-996 נקודות.







בגזרת המקרו, המשקיעים ממתינים לפרסום נתוני תביעות האבטלה הראשוניות. על פי תחזיות האנליסטים, צפוי המספר לרדת לקצב של 550 אלף תביעות ראשונות בשבוע שהסתיים ב-15 לאוגוסט לעומת 558 אלף תביעות ראשוניות בשבוע הקודם. בנוסף, יתפרסם מדד האינדיקטורים המובילים הבודק עשרה אינדיקטורים כלכליים, שצפוי להראות עלייה של 0.7% בחודש יולי לעומת החודש הקודם.



הנתון המשמעותי האחרון שיתפרסם הוא סקר הבנק הפדרלי לאיזור פילדלפיה שצפוי להראות ירידה של נקודה אחת בקריאה בחודש אוגוסט לעומת החודש הקודם.



לימיטד ברנדס, הבעלים של מותג ויקטוריה סיקרט, דיווחה על ירידה של 27% ברווחיה ברבעון השני של 2009 בעקבות ירידה במכירותיה. רווחי החברה הסתכמו ב-74.4 מיליון דולר או רווח של 23 סנט למניה. תוצאותיה עלו על תחזיות האנליסטים. הכנסות החברה ירדו ב-13% והסתכמו ב-2.3 מיליארד דולר.



הרשת החברתית מייספייס, שבבעלות , הודיעה כי תרכוש את שירות המלצות המוסיקה איילייק, בניסיון להמציא מחדש את מייספייס כפורטל בידור. מייספייס סירבה למסור את הפרטים הפיננסיים של הרכישה. מספר בלוגים דיווחו השבוע שאיילייק יירכש על ידי מייספייס ב-20 מיליון דולר.



ג'נרל מוטורס (gm), יצרנית המכוניות האמריקאית, ביטלה דגם רכב של מותג ביואיק לאחר שהרוכשים הפוטנציאליים הביעו את חוסר שביעות רצונם מהדגם, בין היתר, באמצעות אתר המיקרובלוגינג טוויטר. מדובר בסאטורן וויו, רכב שטח קומפקטי המבוסס על מכלולים מתוצרת דייהו הקוריאנית. רכב דומה נמכר בארץ תחת השם שברולט קפטיבה.



ריו טינטו, חברת הכרייה השלישית בגודלה בעולם, רשמה צניחה של 65% ברווחיה במחצית הראשונה של 2009 בשל הירידה במחירי הנחושת, הברזל והאלומיניום. רווחי ריו טינטו הסתכמו ב-2.5 מיליארד דולר במחצית הראשונה של 2009 לעומת 6.95 מיליארד דולר במחצית המקבילה ב-2009.



במניות הישראליות, וג'אז חתמו הסכם שיתוף-פעולה עם svtc שירחיב את בסיס לקוחות ה-mems של טאואר וג'אז בשווקי החלל והביטחון. ההסכם יאפשר ללקוחות החברות נגישות לטכנולוגיה ויכולות התכנון של ג'אז ומסלול מואץ לייצור. מכירות שוק ה-mems צפויות להגיע ל-12.5 מיליארד דולר בשנת 2010 עם צמיחה שנתית ממוצעת של יותר מ-20%.



, הנשלטת על ידי קבוצת פורמולה, סיימה את הרבעון השני עם ירידה קלה בהכנסות מ-11 מיליון דולר ברבעון המקביל ל-10.2 מיליון דולר ברבעון הנוכחי. זאת, על רקע דחיית רישום של הכנסות מבחינה חשבונאית בגין פרויקט של החברה לרבעונים הבאים. הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ-886 אלף דולר או 4 סנט למניה לעומת הפסד של כ-526 אלף דולר או 2 סנט למניה ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully