וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביה"ד לעבודה החזיר לתפקידו סמנכ"ל במרכז השלטון המקומי שהודח על ידי היו"ר שלמה בוחבוט

חיים ביאור

20.8.2009 / 15:02

הסמנכ"ל שהודח טען שבוחבוט הוציא אותו לחופשה כפויה לאחר 40 שנות עבודה - כדי למנות מקורב



אורי בורה, סמנכ"ל בכיר למינהל וכספים במרכז השלטון המקומי, הוחזר לתפקידו בהתערבות בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, לאחר שהוצא לחופשה כפויה על ידי יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט.



בורה תבע את מרכז השלטון המקומי, באמצעות עו"ד נעמי לנדאו, בטענה כי בוחבוט הורה לנשל אותו מסמכויותיו ולהוציאו לחופשה כפויה לאחר 40 שנות עבודה במרכז. לטענת בורה המהלך נעשה כדי למנות לתפקיד במקומו את מקורבו ארי שטיינברג, שהיה ראש המטה של בוחבוט. לטענת בורה, המשמש 12 שנה כסמנכ"ל בכיר, הוא קיבל במעין "התקפת בזק" ארבעה מכתבים על הפקעת סמכויות, איסור לבצע פעולות בחשבונות הבנק של מרכז השלטון המקומי, "הערות שונות" ויציאה לחופשה.



לטענת בורה, "כלאחר יד ובמחי עט חוסלה תקופה של 40 שנות עבודה מסורה של המבקש, שנזרק לביתו לחופשה כפויה, והכל תוך רמיסת כבודו כאדם ורמיסת זכויותיו כעובד". עוד הוא טען כי מאז נבחר בוחבוט לתפקידו בינואר השנה "הוא פתח במסע התנהלות פוגעני כשהוא אינו בוחל באמצעים, כולל שלילת סמכויותיו של בורה, מידורו ופגיעות אחרות בו".



במרכז השלטון המקומי טענו, באמצעות עו"ד אילן גורביץ', כי לא נעשה שינוי קבוע או מהותי בזכויותיו של בורה וכי הוא נדרש לצאת לחופשה בת 55 ימים. לטענת המרכז, קיים סכסוך בין בורה לבין הנהלת המרכז על סדרי עבודה ו"נוכחותו בעבודה מסכנת, משבשת ומפריעה לעבודה התקינה".



לפי ההסכם אליו הגיעו מרכז השלטון המקומי ובורה, בהמלצת שופט בית הדין יצחק לובוצקי - האיש יחזור לעבודה ביום ראשון הקרוב. עד 12 באוקטובר הוא יכהן כעוזר בכיר למנכ"ל רון מוסקוביץ'. לאחר 12 באוקטובר בורה יוחזר לתפקידו כסמנכ"ל בכיר למינהל וכספים, עם מלוא הסמכויות שמקנה התפקיד, כפי שהיה לפני הוצאתו לחופשה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully