וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר על רכישת פרטנר: בן דב עשה עסקה מצויינת

אמיתי זיו

20.8.2009 / 18:49

בלידר מותירים את ההמלצה למניית פרטנר על "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 82 שקל - המגלם תשואה של 20%



אנליסט התקשורת של לידר שוקי הון, ערן יעקבי, פירסם היום סקירה על לאור תוצאות הרבעון האחרות ולאור עסקת הרכישה של אילן בן דב את החברה מידי תאגיד האצ'יסון. יעקבי מאמין שהעסקה נעשתה במחיר טוב לסקיילקס: "בהנחה שמימון העסקה תפור באופן רציונלי - כלומר רוב מניות פרטנר לא משועבדות לבעלי חוב - אנו מאמינים כי מדובר בעסקה מצויינת, מאחר שמדובר ברכישת מכונה לייצור מזומנים. דירקטוריון חדש המורכב מאנשים הבקיאים בענף התקשורת המקומי צפוי להיות מעורב ומחוייב יותר להשבחת החברה ויישום אסטרטגיית ההתרחבות שלה".



יעקבי מאמין כי החברה תכניס לשורות מועצת המנהלים אנשים דוגמת עמיקם כהן ויעקב גלברד, וכפי שפורסם ב-themarker "תפעל להעמקת החדירה של שירותי הקישוריות לאינטרנט, הטלפוניה הפנים ארצית ותשיק טלוויזיה רב ערוצית (iptv) בעתיד". יעקבי מסביר כי המהלך של שיווק חבילות תקשורת כוללות תחת המותג אורנג', גם אם הן מסובסדות "אמור להגביר מחד את החדירה בתחומים החוץ-סלולריים, ומאידך לחסוך בעלויות שימור לקוחות, שיווק ותפעול".



באשר לדיווידנד, מצטרף יעקבי להערכות המקובלות בשוק: "בעלי השליטה החדשים צפויים לייעל את מבנה ההון של החברה בדומה לחברות דומות בחו"ל, כאשר הפועל היוצא הוא דיווידנד חד פעמי של 1.5מיליארד שקל וזינוק בתשואת הדיווידנד העתידית - חלוקת 100% מהרווח, שצפוי להוביל לתשואת דיווידנד של 11% בהנחה שמרנית של רווח שנתי של מיליארד דולר".



יעקבי מותיר את ההמלצה למניית פרטנר על "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 82 שקל, המגלם תשואה של 20%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully