וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיס פתוח

רינה רוזנברג

21.8.2009 / 7:09



ארנון פרשקובסקי יו"ר חברת פרשקובסקי השקעות ובניין

קנייה משתלמת: "משקפי ראייה שהם גם משקפי שמש וגם משקפי קריאה. כך אני חוסך קנייה וסחיבה של שלושה זוגות משקפיים, ובצורה זו הסיכוי לאבד את המשקפיים קטן יותר כי אני צריך לשמור רק על זוג אחד".



קנייה מיותרת: "קניתי אופניים כי חשבתי שאהנה לרכוב ואשמור על כושר. אחרי שקניתי את האופניים ורכבתי עליהם בפעם הראשונה גיליתי שאני בכלל לא אוהב לרכוב וזו היתה טעות לקנות אותם, בעיקר כי הם היו יקרים. עכשיו אני צריך לחשוב מה לעשות עם האופניים כדי שלא יעמדו מיותמים".



החנות הכי הכי: "בשכונת מגורי בראשון לציון, שכונת כרמים, יש דוכן פלאפל בסגנון של פעם, פשוט וטרי בלי התחכמויות. בשבילי זהו מאכל הגורמה האולטימטיווי. כשיש לי הזדמנות ואני רוצה לפנק את עצמי באמת - אני עובר שם ואוכל מנה".



חוויית הקנייה הטובה ביותר: "dvd של ההופעה החיה של לאונרד כהן בלונדון. כהן הוא הזמר האהוב עלי ואת ה-dvd חיפשתי בכל מקום אפשרי. לאחר חיפושים ממושכים באתרי אינטרנט ובחנויות בישראל ובחו"ל מצאתי ה-dvd בחנות דיסקים קטנה בהרצליה. תחושת האושר, ההישג והסיפוק היתה גדולה, וחוויית הקנייה נשארה אחת היפות".



מוצר או שירות שלא היית מוותר עליו: "שתי האהבות הגדולות בחיי הם הנכדים שלי וטניס. למזלי אני יכול לשלב ביניהם באופן מושלם כשאני משחק טניס עם הנכדים. זה מסב לי עונג גדול וזו חוויה שלא הייתי מחליף בעד שום הון שבעולם".



טיפ צרכני: "במקום להסתובב במרכזי קניות, מה שגורם לבזבוז כסף רב, עדיף לעסוק בתחביבים. אני חובב ספורט ומשתדל לעסוק בפעילות ספורטיווית בשעות הפנאי. לבד מהחיסכון בכסף, מרוויחים בריאות והנאה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully