וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט העליון דחה את ערעור רדיו ירושלים נגד הרשות השנייה

אופיר בר-זהר

23.8.2009 / 18:48

בית המשפט: טענות רדיו ירושלים אינן "מגלות עילה כלשהי לפסילת המכרז או להתערבות בהחלטה בדבר הזוכה בו"



בית המשפט העליון דחה הבוקר את ערעורה של רדיו ירושלים נגד הרשות השנייה בעניין החלטתה לבחור בקבוצת רדיו הבירה במכרז להענקת זיכיון לשידורי רדיו אזורי בירושלים. בית המשפט קבע כי טענות רדיו ירושלים אינן "מגלות עילה כלשהי לפסילת המכרז או להתערבות בהחלטה בדבר הזוכה בו".



בית המשפט דחה את טענות רדיו ירושלים, הן בעניין ניגוד עניינים של חברי מועצה והתערבות לא הוגנת של יו"ר המועצה, הן בעניין אחזקה של רשת בתי קפה ארומה ברדיו הבירה והן לעניין העברת מניות לוגיה (אחת השותפות במציע) לנאמנות עיוורת בעקבות רכישת לוגיה על ידי עופר מדיה בשל בעלויות צולבות (עופר מדיה היא בעלת השליטה ברשת). בית המשפט העליון גם חייב את רדיו ירושלים בתשלום שכר טרחת עורכי הדין בסך של 75 אלף שקל לרשות השנייה וסכום זהה לרדיו הבירה.



קבוצת רדיו ירושלים שהפסידה במכרז נמצאת בבעלות מיכה לוי, מלונות ירושלים וחברת tvdbv של דני פארן. הקבוצה המנצחת היא רדיו הבירה בבעלות ארומה, אדלר-חומסקי, ג'קי בן זקן, יואב גרוס, בני מנשה ושי נשר.



מרדיו ירושלים נמסר בתגובה: "אנחנו יוצאים עם הרגשה לא טובה אבל מקבלים את החלטת בית המשפט. אנחנו מקווים שהתחנה החדשה תעמוד בכל הבטחותיה במכרז ונהיה שם כדי לוודא שזה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully