וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MSN ישראל השיקה ערוץ קניות חדש בשיתוף Get IT

אורי ברקוביץ'

24.8.2009 / 15:59

שיתוף הפעולה מחליף שיתוף פעולה קודם עם אתר הקניות P1000 שהופסק במקביל ליציאתה של אינטרנט זהב מהפורטל



חטיבת האונליין של מיקרוסופט השיקה ערוץ קניות חדש בפורטל msn ישראל בשיתוף פעולה תוכני ומסחרי עם אתר הקניות get it. מאז אוקטובר 2008 נמצא msn ישראל בבעלות מלאה של מיקרוסופט לאחר שמונה שנים של אחזקה משותפת עם אינטרנט זהב. get it נמצא בבעלות קבוצת ג.יפית, פדרמן החזקות ופורטל תפוז. שיתוף הפעולה עם get it מחליף את שיתוף הפעולה הקודם עם אתר הקניות p1000 שהופסק במקביל ליציאתה של אינטרנט זהב מהפורטל.



על פי סקר tim החצי שנתי ליוני 2009 נמצא אתר get it במקום החמישי בלבד מבין אתרי הסחר אלקטרוני הגדולים בישראל, אחרי וואלה שופס, אולסייל, p1000 ונענע שופס. על פי הסקר, ל-get it חשיפה מזערית של 2.4%, אם כי גם לשחקניות במקומות 2-4 יש נתח שוק קטן מאוד של 4.2-5.7 אחוזים. למעשה כל ארבעת אתרי הסחר האלקטרוני גם יחד לא מגיעים לחשיפה של וואלה שופס עם שלה 16.8% אחוזי חשיפה לפי סקר tim.



על פי גוגל טרנדס לאתרים התמונה שונה, אם כי גם שם מובילה וואלה שופס בהפרש ניכר מעל כל השחקניות האחרות. לפי גוגל טרנדס - get it נמצאת במקום השני, בהפרש קטן מעל אולייסל ו-p1000 ובהפרש ניכר מעל נענע שופס. שיתוף הפעולה עם msn עשוי לחזק את get it ולסייע לה להגדיל את תנועת הגולשים בתחרות הקשה מול שאר השחקניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully