וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר - השולף הכי מהיר במערב

TheMarker Online

25.8.2009 / 12:13

לדבריו של של יניב ברוך, מנהל חדר המסחר של איטריידר "אין זה מקרי שסיכול אותיות שמו של נגיד הבנק המרכזי שלנו מוביל ל - ש ר י ף"



השריף לא מצמץ והעלה את הריבית כנגד טענת התעשיינים, לפיה אין להתרשם מן האופורייה הזמנית השוררת בשווקים ויש להמשיך במדיניות ריבית נמוכה לעת עתה.



העלאת הריבית מאותתת על כך שהסימנים הריאליים לפעילות המשק הם חיוביים ושיש לרסן את האינפלציה כעת. סטנלי פישר היה הראשון מבין נגידי הבנקים המרכזיים בעולם להעלות את הריבית וזאת בזמן שהוא מנסה לאחוז את המקל גם בקצהו השני ולשמור על שער דולר יציב.



כפי הנראה, בבנק ישראל סבורים שהעלאת ריבית עדינה לא תגרום נזק רב לקצב התאוששות השוק או לשער הדולר. להערכתו: "פישר אינו חושש להיות זה ששולף ראשון. בנק ישראל כמובן מודע להיחלשות הצפויה בשער הדולר כתוצאה מהפחתת הריבית, והשאלה היא באיזה שער ישלוף השריף שוב את נשקו".



עוד מעריכים באיטריידר כי בטווח הקצר יירד שער הדולר, ייתכן אפילו עד ל-3.75 שקלים, בזמן שכסף ריאלי ייצא מהדולר וייכנס אל השקל. 79% מסוחרי המט"ח באיטריידר מחזיקים גם הם בהערכה זו, ולכן הצטיידו הבוקר באופציות put על הדולר לפקיעה יומית. עם זאת, בטווח הבינוני המגמה תמשיך להיות מושפעת מן המתרחש מעבר לים ואת זה גם קלינט איסטווד לא יוכל לעצור...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully