וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטנטים ITGI גייסה כ-8.8 מיליון שקל בהנפקת זכויות

פז וייסמן

25.8.2009 / 16:35

החברה מייעדת את הכסף שגויס להמשך עמידה ביעדי המכירה ולהאצת הצמיחה



חברת הסטנטים itgi מדיקל השלימה סבב גיוס של 8.87 מיליון שקל במסגרת הנפקת זכויות בחברה. בעל השליטה בחברה ויו"ר החברה, צבי בומס, מימש במסגרת ההנפקה את מלוא הזכויות שבידיו ורכש מניות בהיקף כספי כולל של כ-4 מיליון שקל. בידי החברה התקבלו הודעות ניצול לרכישת 99.9% מכלל יחידות הזכות שהוצעו. החברה מייעדת את הכסף שגויס להמשך עמידה ביעדי המכירה ולהאצת הצמיחה. כיום החברה נסחרת לפי שווי שוק של 12.6 מיליון שקל, ובתגובה להודעת החברה ירדה מניית החברה ב-1.14%.



לאחרונה הוחלף המנכ"ל הקודם אפרי ארגמן ובמקומו התמנה ישראל שרייבר, מי שהיה מנכ"ל חברת איתמר מדיקל. המהלך הגיע לאחר שבחודש יוני ארגמן, היו"ר יעקב גולדמן וסמנכ"ל הכספים, אמיר לוברמן עזבו את החברה, עקב חילוקי דעות עם בעל השליטה צבי בומס לגבי עתידה. בחודש יוני האחרון זינקה מניית החברה ממחיר של 35 שקל לרמה 161 שקל, כאשר לאחר עזיבתם של ארגמן, גולדמן ולוברמן צנחה המניה חזרה לרמה בה נסחרה מתחילת השנה, וכיום היא נסחרת לפי מחיר של 60 שקל.



במסגרת ההנפקה הוצע לכל בעל מניות, אשר החזיק ב-5 מניות במועד הקובע, יחידת זכות הכוללת 6 מניות במחיר של 0.4 שקל למניה, 8 כתבי אופציה סדרה 2, ללא תמורה, למימוש עד מארס 2010 במחיר מימוש של 0.5 שקלים, ו-8 כתבי אופציה סדרה 3, ללא תמורה, למימוש עד מאי 2011 במחיר מימוש של 1.25 שקלים. סך התמורה העתידית במקרה של מימוש מלא של כתבי האופציה (סדרות 2 ו-3) מסתכם בכ-51.7 מיליון שקל.



חברת itgi מדיקל מייצרת ומשווקת קבוצת סטנטים המכוסים ברקמה מן החי. הסטנטים של itgi מופצים ב-13 מדינות בעולם וקיבלו אישור ce מהאיחוד האירופאי. בחודש אפריל האחרון קיבלה החברה את אישור מנהל התרופות והמזון האמריקאי, ה-fda, לסיווגם כמוצרים הומניטריים מצילי חיים (humanitarian use device - hud) למקרה של ניקוב או קריעה של כלי דם כליליים ומעקפים ורידיים. אישור סיווג hud הינו השלב הראשון הנדרש על מנת לקבל את אישור שיווק הסטנטים של החברה בארה"ב כמוצר מציל חיים לטיפול באינדקציות האמורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully