וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות בתי הסוהר בארה"ב מכחישה כי מיידוף חולה בסרטן

סוכנויות הידיעות

25.8.2009 / 19:58

אתמול דיווח "ניו יורק פוסט" כי האסיר המפורסם סיפר לשכניו לכלא שהוא חולה בסרטן וכי ימיו ספורים



רשות בתי הסוהר בארה"ב הכחישה היום את הדיווחים לפיהם ברנרד מיידוף, אשר מרצה את עונשו בבית כלא בצפון קרוליינה לאחר שהורשע בהונאת הענק, גוסס מסרטן, כך דיווח העיתון "וושינגטון פוסט".



אתמול דיווח העיתון "ניו יורק פוסט" כי מיידוף בן ה-71, לשעבר יו"ר נאסד"ק, סיפר לאסירים בבית הכלא כי הוא חולה בסרטן וכי לא נותר לו זמן רב לחיות. מאוחר יותר אישר העיתון "וול סטריט ג'ורנל" את הסיפור. "ניו יורק פוסט" דיווח כי מיידוף נוטל כ-20 כדורים ביום לטיפול במחלת הסרטן וכי מצבו אינו טוב.



ואולם היום פירסמה רשות בתי הסוהר האמריקאית הצהרה בזו הלשון: "סיפורו של ה'פוסט' רווי אי דיוקים, ואיננו יכולים כרגע להתייחס לכולם, אולם אנו יכולים לומר לעם שברני מיידוף אינו חולה סופני, ולא אובחן אצלו סרטן".



מיידוף נידון לעונש של 150 שנות מאסר לאחר שהורשע בהונאת פונזי בהיקף של 65 מיליארד דולר אשר התפרסה על פני יותר מ-30 שנה, אחת מההונאות הגדולות בתולדות וול סטריט. הוא מרצה את עונשו בכלא הפדרלי באטנר בצפון קרוליינה, אשר מצויד בשירותים רפואיים מן הטובים בארה"ב. על פי הדיווחים, מיידוף עבר בדיקה רפואית ב-14 ביולי, בה הוא אכן לא אובחן כחולה סרטן, אך לטענת "וושינגטון פוסט", ייתכן שהוא חלה במחלה לפני הגיעו לכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully