וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר פוגע גם בבוגרי בתי הספר למשפטים היוקרתיים בארה"ב; מספר המשרות המוצעות להם נחתך במחצית

ניו יורק טיימס

26.8.2009 / 18:30

מספר הסטודנטים שיגויסו לפירמות עו"ד מובילות צפוי להיות הנמוך ביותר זה למעלה מ-50 שנה



בסתיו הקרוב, סטודנטים למשפטים בארה"ב יתמודדו על מספר משרות נמוך במחצית בפירמות עורכי הדין הגדולות לעומת השנה שעברה, במסגרת מה שהולך ומתברר בתור עונת חיפוש העבודה בתחום עריכת הדין הגרועה ביותר זה למעלה מ-50 שנה בארה"ב.



עבור סטודנטים שמסיימים את לימודיהם כעת, החלום על קריירה בפירמת עורכי דין גדולה - והמשכורות הנדיבות הנלוות לכך - הולך ומתרחק, ומחייב אותם לחפש עבודה במשרדים קטנים יותר או לחילופין, משרות במגזר הממשלתי, בארגונים שלא למטרות רווח, ובבתי ספר למשפטים, לדברי סטודנטים.



פירמת הענק הניו יורקית, skadden, arps, slate, meagher & flom, קיצצה ביותר ממחצית את מספר עורכי הדין החדשים שתגייס, ופירמת עורכי הדין המכובדת מפילדלפיה, morgan, lewis & bockius, ביטלה כליל את הגיוס של עובדים חדשים. פירמות עורכי דין גלובליות דוגמתdla piper ו-orrick, herrington & sutcliffe דחו גיוס עובדים חדשים למשך כמה חודשים כדי לראות האם המצב בשוק ישתפר.



סטודנטים באוניברסיטת ייל - המורגלים להיות מחוזרים על ידי פירמות נוצצות כמו baker & mckenzie; milbank, tweed, hadley & mccloy ו-white & case - גילו לתדהמתם כי חברות אלו ביטלו ראיונות למועמדים לעבודה החודש.



אוניברסיטאות מובילות אחרות דוגמת ניו יורק יוניברסיטי, ג'ורג'טאון ו-נורתווסטרן אישרו כי מספר ראיונות העבודה אליהם זומנו בוגריהן צנח בשליש עד מחצית לעומת שנה שעברה, ואוניברסיטאות פחות יוקרתיות דיווחו על נפילה חדה אף יותר. יתר על כן, גם לאחר השלמת שלב ראיונות העבודה בעוד מספר שבועות, ייתכן כי חלק מהסטודנטים שיתקבלו לא יגויסו בסופו של דבר משום שהמשרות שעליהן התמודדו לא יאוישו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully