וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל השיווק לשעבר של פרוקטר אנד גמבל: "עזבתי את החברה כי התמכרתי לסקס"

סוכנויות הידיעות

26.8.2009 / 20:52

סגן נשיא ענקית מוצרי הצריכה האמריקאית, אשר הפך מאז לכומר, העלה את סיפורו על הכתב באתר הכנסיה



דניס בוסג'ור, לשעבר סגן נשיא לשיווק של ענקית מוצרי הצריכה האמריקאית פרוקטר אנד גמבל אשר פרש מתפקידו בתחילת העשור, עשה זאת בעקבות התמכרות לסקס, אשר כללה ביקורים תכופים במכוני עיסוי, הזמנת זונות וצפייה כפייתית בפורנוגרפיה.



בוסג'ור, אשר בעת פרישתו מהחברה בשנת 2000 היה אחראי על תקציב פרסום שנתי בסך 2 מיליארד דולר - הגדול בעולם - הפך מאז לכומר בכנסיה במדינת אוהיו. במסגרת תפקידו החדש, גם החליט להעלות את הכתב את סיפורו באתר האינטרנט של הכנסיה שלו.



"הבעיה הבולטת ביותר שלי היתה התמכרותי למין", כתב בוסג'ור באתר. "זה החל בנעוריי עם מגזינים, ואחר כך סרטי וידיאו ומועדוני חשפנות. בשנת 1988 עברתי לסידני שבאוסטרליה, שם הייתי אחראי על הקמת פרוקטר אנד גמבל אוסטרליה".



"עד שנת 1991, זינקו עסקיה של פרוקטר אנד גמבל באוסטרליה ב-400%, ובגיל 34 נבחרתי לסגן הנשיא הצעיר ביותר בתולדות פרוקטר אנד גמבל", כתב בוסג'ור. "מספר הנסיעות שלי ברחבי אסיה הולך וגדל. במרבית המקומות, המחיר של ביקור במכון עיסוי היה זול יותר מצפייה בסרט פורנו בארה"ב, וכאשר לא היה די במכוני העיסוי, הדרך להזמנת זונה היתה קצרה", כתב.



עם זאת, בעקבות ביקור בהונג קונג בשנת 1996, החל בוסג'ור להתקרב לנצרות, וכעבור שנתיים פרש מפרוקטר אנד גמבל כדי לפנות לקריירה דתית. "כולנו זקוקים לאלוהים, ולא ניתן למלא את החור בנשמה שלנו בכסף, סקס, חוכמה, כוח ופרסום, או כל דבר אחר", כתב בוסג'ור. "ברגע שהזמנתי את ישו אל תוך חיי, החור בנשמה שלי שב והתמלא. לא צפיתי בפורנוגרפיה כבר שמונה שנים. יש לי חיים חדשים עם ילדיי. אלוהים ניקה את השפה שלי. אלה ניסים מעשה ידיו", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully