וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת נילימדיקס קיבלה אישור לשיווק משאבת האינסולין NiliPatch באירופה

פז וייסמן

27.8.2009 / 15:00

האישור הגיע כשבוע לאחר שחתמה החברה על הסכם הפצה אשר צפוי להכניס לחברה כ-850 אלף יורו



חברת נילימדיקס (nilimedix), המוחזקת בידי די מדיקל הבורסאית, קיבלה אישור שיווק באירופה למשאבת האינסולין nilipatch.



ה-nilipatc הינה משאבה חד פעמית קטנה היושבת על מדבקה הצמודה לגוף. המשאבה מבוססת על הטכנולוגיה הייחודית של משאבת adi ונושאת בכל תכונותיה. האישור הגיע כשבוע לאחר שחתמה נילימדיקס על הסכם הפצה ראשון בהולנד ובבלגיה, אשר צפוי להכניס לחברה כ-850 אלף יורו על פני 3 שנים.



לצורך מימון מהלכי השיווק די מדיקל השלימה לפני כשבוע גיוס של 3.9 מיליון שקל מהציבור, לאחר שבחודש מאי האחרון גייסה כ-3.2 מיליון שקל. כמו כן נמצאת החברה במשא ומתן לקראת רכישתו של שלד בורסאי בכדי להכניס לתוכו את הפעילות העסקית של הפורטפוליו סינדלור המפתחת מזרק להחדרה עורית של תרופות ללא כאב.



ההודעה מגיעה מספר שבועות לאחר שאפרי ארגמן מונה, המנכ"ל היוצא של itgi, לתפקיד מנכ"ל די מדיקל במקומו של מני מור. לדברי מור, מינויו של ארגמן נועד בכדי להקים מערך שיווק ומכירות ברחבי העולם לשלושת חברות הפורטפוליו אשר יישארו בדי מדיקל.



די מדיקל נסחרת בבורסה לפי שווי שוק של 170 מיליון שקל. לפי נתוני הרבעון השני של השנה לחברה אין הכנסות וההפסד הנקי אותו רשמה ברבעון השני הינו כ-2.8 מיליון שקל. סה"כ מאזן החברה מסתכם ב-30.6 מיליון שקל, כאשר הנכסים השוטפים של החברה הינם כ-17.7 מיליון שקל וההתחייבויות השוטפות שלה עומדות על 2.5 מיליון שקל. בעלי העניין בחברה הם מני מור אשר מחזיק ב-5.27%, זאב ברונפלד המחזיק ב-10.46% ואייל שרצקי המחזיק ב-5.13%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully