וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים מורים על ירידות קלות בפתיחה בציפייה לנתוני התמ"ג המתוקנים

ניר צליק

27.8.2009 / 15:02

המשקיעים ממתינים לנתוני תביעות האבטלה הראשוניות; טאואר הצליחה לעמוד בכללי הסף של המסחר בנאסד"ק



החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט מורים על ירידות קלות של עד 0.5% בפתיחת המסחר, בציפייה לנתוני התמ"ג האמריקאים. אמש הסתיים המסחר כמעט ללא שינוי, כאשר דאו ג'ונס התחזק ב-0.04% ל-9544 נקודות וסגר רצף של שבעה ימי עליות, נאסד"ק עלה ב-0.01% ל-2024 נקודות ו-s&p 500 התחזק ב-0.01% ל-1028 נקודות.



בזירת המקרו, נתוני התמ"ג האמריקאי המתוקנים לרבעון השני יתפרסמו שעה לפני פתיחת המסחר, כאשר הציפייה היא כי התמ"ג הריאלי ירד ב-1.5% בקצב שנתי לעומת הרבעון הקודם. הקריאה המוקדמת יותר הראתה ירידה של 1%. המכירות של התוצר המקומי צפויות לעלות ב-0.2%. בנוסף, יתפרסמו נתוני תביעות האבטלה הראשוניות, כאשר הן צפויות לרדת ב-11 אלף בשבוע שהסתיים ב-22 באוגוסט לרמה של 565 אלף תביעות חדשות.



מנהל קרנות הגידור הידוע ג'ון פולסון החל לרכוש בשבועות האחרונות מניות בסיטי, וצבר עד כה אחזקות של כ-2% מענקית הפיננסים, דיווח "ניו יורק פוסט". פולסון, שרשם רווח עצום מהימור נגד שוק הנדל"ן האמריקאי רגע לפני קריסתו, מאמין, לפי הדיווח, כי נכסי סיטי מוערכים בחסר, וכי המניה צפויה לעלות. דוברו של פולסון סירב להגיב לידיעה.



חבילת שכר בשווי 10.5 מיליון דולר תאושר ככל הנראה למנכ"ל החדש של aig, רוברט בנמשה, בידי קנת פיינברג, "צאר השכר" שמינתה ממשלת ארה"ב. כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל", בהתבסס על דברי מקורבים לנושא. חברת הביטוח הודיעה כי תשלם לבנמשה, שמונה למנכ"ל ב-10 באוגוסט, משכורת של 3 מיליון דולר במזומן ו-4 מיליון דולר במניות. בנוסף הוא עשוי לקבל בונוס של עד 3.5 מיליון דולר.







הזוכה הגדולה בתוכנית "מזומנים עבור גרוטאות" של ממשלת ארה"ב לטרייד אין של מכוניות היא טויוטה, יצרנית הרכב הגדולה בעולם, שנמצאת בראש טבלת מכירות הרכב החדשות. 19% מתוך כמעט 700 אלף מכוניות חדשות שנמכרו במסגרת התכנית הם כלי רכב של טויוטה, כך מסר משרד התחבורה האמריקאי.



בענף הטכנולוגיה, ענקית המחשוב דל צפויה לפרסם את דו"חות הרבעון, כאשר האנליסטים חוזים לחברה מכירות של 12.6 מיליארד דולר ורווח מתואם של 23 סנט למניה.



נוקיה הפינית, יצרנית מכשירי הטלפון הסלולרים הגדולה בעולם, הודיעה על כוונתה להשיק בשנה הבאה שירות פיננסי לטלפונים סלולרים. השירות עתיד לפנות בעיקר לשווקים המתעוררים והוא יופעל באמצעות מכשירי סלולר ללא צורך בחשבון בנק. מהחברה נמסר כי שירות נוקיה מאני מבוסס על פלטפורמת תשלומים בסלולר של החברה הפרטית obopay, בה השקיעה נוקיה מוקדם יותר השנה.



במניות הישראליות, טאואר, יצרנית השבבים ממגדל העמק הצליחה לעמוד בכללי הסף של המסחר בנאסד"ק, ולכן החברה לא תועבר לרשימה משנית. מחיר המניה של החברה עלה על דולר אחד בעשרה ימי מסחר ברצף, כפי שדורש התקנון. טאואר השלימה את הדרישה ב-25 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully