וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עולה חדר ללילה במלון היקר בעולם?

סוכנויות הידיעות

27.8.2009 / 16:36

אתר החדשות wealth-bulletin.com מדרג את המלונות היקרים בעולם. בראש הרשימה - מלון הנשיא וילסון בשוויץ. ארבע העונות בניו יורק במקום השני

הסוויטה של מלון הנשיא וילסון (President Wilson Hotel) בעיר ז'נווה בשווייץ היא חדר המלון היקר ביותר בעולם, לפי דירוג אתר החדשות wealth-bulletin.com. מחיר לילה אחד בסוויטה בת הארבעה חדרים 'רויאל פנטהאוס' עומד כעת על 65 אלף דולר - כפליים ממחירה לפני שנה. המלון הסביר את הזינוק במחיר בביקוש מוגבר מצד פקידי ממשל ודיפלומטים של האו"ם.

הסוויטה של מלון הנשיא וילסון יושבת על שטחה של הקומה העליונה של המלון, והיא נחשבת כה יוקרתית עד כי כל הזמנה שלה מתבצעת דרך יו"ר המלון. הגישה לסוויטה היא באמצעות מעלית פרטית, והיא משקיפה לעבר אגם ז'נווה ולעבר ההר מונט בלאן. הסוויטה, שכוללת גם שישה חדרי שירותים, מצויידת בדלתות וחלונות חסינים מפני כדורים.

במקום השני בדירוג נמצאת הסוויטה של מלון ארבע העונות בניו יורק, אשר דורגה בשנה שעברה בראש הרשימה. המחיר של לילה בסוויטה 'טיי וורנר פנטהאוז' הוא 35 אלף דולר - גבוה באלף דולר מהמחיר בשנה שעברה.

הסוויטה הנשיאותית של המלון Hotel Cala di Volpe אשר באי סרדיניה, שמחירה 34 אלף דולר ללילה, נכנסה בראשונה לרשימה, היישר למקום השלישי. במקום הרביעי נמצאת הסוויטה של מלון Westin Excelsior ברומא, עם מחיר של 31 אלף דולר ללילה. הסוויטה הנשיאותית של מלון ריץ-קרלטון בטוקיו סוגרת את החמישיה הפותחת, עם מחיר של 25 אלף דולר ללילה.

במקום השישי נמצאת הסוויטה של מלון אטלנטיס באיי הבהאמה (22 אלף דולר ללילה), ואחריה הסוויטה של מלון Park Hyatt Vendome בפאריס (20 אלף דולר). הסוויטה המלכותית של מלון בורג' אל ערב בנסיכות דובאי נמצאת במקום השמיני (19,600 דולר ללילה), ואחריה הסוויטה של מלון לה רישמון בז'נווה בשווייץ (18,900 דולר) והסוויטה של מלון ריץ-קרלטון במוסקווה (16,500 דולר ללילה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully