וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד של 66.9 מיליון דולר לפרטיגיימינג בשל תשלומי הסדר התביעה מצד ארה"ב

סוכנויות הידיעות

28.8.2009 / 13:00

פרטיגיימינג שילמה 101 מ' ד' כדי ליישב את האישומים בגין קבלת הימורים מצד אזרחי ארה"ב, בניגוד לחוק



פרטיגיימינג, הבעלים של אתר הפוקר הגדול בעולם partypoker.com, דיווח על הפסד במחצית הראשונה של 2009, לאחר שנאלץ לשלם 101 מיליון דולר כדי להסדיר תביעה מצד ארה"ב בנוגע לאיסור על הימורים מקוונים במדינה.



הפסדיה של פרטיגיימינג הסתכמו ב-66.9 מיליון דולר, או 16.5 סנט למניה, לעומת רווח של 22.7 מיליון דולר במחצית המקבילה בשנת 2008, כך הודיעה החברה, המבוססת בגיברלטר. הכנסות החברה ירדו ב-21% והסתכמו ב-201.3 מיליון דולר, בשל התחרות בענף ההימורים המקוונים והירידה בכמות הכספים שהלקוחות מוכנים להוציא על משחקי הימורים בזמן מיתון.



פארטיגיימינג ניהלה בתחילת השנה מגעים ליישוב אישומים שהגיש נגדה משרד המשפטים האמריקאי בגין קבלת הימורים מצד אזרחי ארה"ב בניגוד לחוק. מייסד החברה, אנוראג דיקשיט, הודה בסוף השנה שעברה בקבלת הימורים מאזרחים אמריקאים והסכים לשלם עד 300 מיליון דולר כדי ליישב את האישומים. החברה עצמה הסכימה בחודש אפריל לשלם 101 מיליון דולר כדי ליישב את האישומים נגדה.



פרטיגיימינג הפרישה 40 מיליון דולר לרכישות של אתרי בינגו, הימורי ספורט, קזינו ופוקר – כך דיווחה בלומברג. במהלך החודשיים האחרונים רכשה החברה את חברת קשקייד ואת חברת wpt.



888, חברת ההימורים המקוונים שבשליטת אבי ואהרון שקד והאחים בן יצחק, רשמה ירידה של 43% ברווחיה במחצית הראשונה של שנת הכספים של החברה. הרווח לפני מס של החברה הסתכם ב-14.9 מיליון דולר. ההכנסות ירדו ב-10% והסתכמו ב-117.9 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully