וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלים את החג במלון: בראש השנה בתי המלון ברחבי הארץ צפויים להיות מלאים

עירית רוזנבלום

30.8.2009 / 14:31

מנכ"ל מלון פסטורל: לאחרונה התפתחה אופנה להזמנת מספר רב של חדרים לעיתים עד 20 חדרים למשפחה



לקראת ראש השנה פירסמה התאחדות המלונות בישראל את צפי התפוסה במלונות ברחבי הארץ. הנתונים מצביעים על תפוסה ארצית ממוצעת של כ-80% במהלך ראש השנה. בתל אביב צפויה תפוסה נמוכה של כ- 65%, בעוד שבאילת עומד הצפי על תפוסה בגובה של כ-80%.



נתונים אלו רלוונטיים לימי החג, אך בכללותו צפוי חודש ספטמבר להיות חלש למלונות. כך למשל, צפויה תפוסה של כ-50% בלבד במלונות תל אביב, בין 40%-35% בירושלים, בין 50%-40% בטבריה וכ- 70% בלבד באילת.



אבנר לש, המשנה למנכ"ל בחברת התיירות הדקה ה-90, מעריך שמספר הישראלים שישהו במלונות במהלך החג יהיה גבוה ב-15% מהשנה שעברה וינוע סביב ה-80 אלף איש. בחברה צופים שרבים מהישראלים ימתינו לרגע האחרון ולכן רכשה החברה מלאי גדול של חדרי מלון בכל אזורי התיירות, עבור אלה שיחליטו על יציאה לחופשה ברגע האחרון.



בבתי המלון ובחדרי האירוח למשפחות באזורי הגליל והגולן צפויה תפוסה של כ-95%. בחדרי האירוח לזוגות הצפי עומד על כ-85%. לדברי יו"ר פורום התיירות הכפרית בגליל ומנכ"ל כפר הנופש גונן, מאיר לוי, ראש השנה הוא חג משפחתי, ומי שמבלים את החג מחוץ לבית מעדיפים לרוב לעשות זאת בהרכב משפחתי מורחב.



מנכ"ל מלון פסטורל בכפר בלום, דובי בנארי, אומר שרוב הנופשים מעדיפים מקומות כשרים באווירה הכפרית בגליל. לדבריו, בשנים האחרונות נוצרה אופנה לפיה משפחות מורחבות מזמינות מספר רב של חדרים כדי לחגוג ביחד את כל ימות החג, לעיתים הזמנות של עד 20 חדרים למשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully