וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרסומת יובל המבולבל כבר לא עבריין

עומר רבין

30.8.2009 / 15:02

למעלה מ-60 עבירות תנועה, 5 פסילות רישיון ונער פצוע שעדיין סובל מפוסט-טראומה לא מנעו מחברת "מירס" להחתים את יובל (המבולבל) שם-טוב כפרזנטור לשירותי הדרכים של החברה

כל סטודנט מתחיל לפרסום יודע שהתכונה החשובה ביותר של פרזנטור לקמפיין הוא שיהלום את ערכי המותג: במקרה של בחירת יובל שם טוב הידוע בכינויו "יובל המבולבל" להובלת קמפיין חברת "מירס" לשירותי דרך ו-GPS, מישהו באמת התבלבל, וזה לא היה כוכב הילדים.

בחודש דצמבר האחרון ביצעה כתבת אולפן שישי יפעת גליק תחקיר במסגרתו מצאה כי יובל המבולבל מוכר במשטרה כעבריין תנועה סדרתי: בשנת 2000 פגע יובל שם טוב ברכבו בנער בן 16 שרכב על קטנוע בירושלים ושלח אותו לתקופת אישפוז ארוכה בביה"ח הדסה עין-כרם בעיר. כמה חודשים לאחר מכן אובחן שהנער סובל מפגיעה פוסט-טראומטית שאת תסמיניה הוא נאלץ לחוות עד עצם היום הזה. בבדיקה שנערכה במשטרת התנועה התגלה כי כבר קודם לתאונה נרשמו לחובתו של יובל 12 עבירות תנועה קודמות וכן שלילת רישיון ל-8 חודשים. גם אחרי התאונה המצערת לא נרגע שם טוב והוסיף לצבור לחובתו בתוך 8 שנים לא פחות מ-56 עבירות תנועה ו-5 שלילות נוספות.

פרסום הנתונים החמורים האלה לא השפיע על אנשי חברת "מירס" שהחליטו לאחרונה להחתים את הבדרן כפרזנטור המציג את שירותי הדרך של החברה ובמרכזם שירות ה-GPS הווקאלי המותקן במכשירים - שירות שנועד לסייע במלחמה בתאונות הדרכים ולאפשר לנהגים להתרכז בכביש ולא במסך הניווט. בפרסומת שהושקה לאחרונה נראה יובל כשהוא נוהג ברכב ומבלבל את נערת ה-GPS רותם אבוהב בהוראות הגעה לאזורים שונים.

מחברת מירס נמסר בתגובה לוואלה! עסקים: "חברת מירס בחרה ביובל המבולבל לקמפיין החברה יחד עם רותם אבוהב. מדובר בקמפיין של הומור עצמי בו מתייחסים לדמותו של המותג יובל המבולבל". את תגובתו של יובל שם-טוב לא ניתן היה להשיג עד מועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully