וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מספטמבר: סלקום תייקר ב-1.1% את תעריפיה ללקוחות שאינם במסגרת התחייבות

אמיתי זיו

30.8.2009 / 16:31

פלאפון ופרטנר לא מתכננות מהלך דומה



חברת סלקום מתכננת להעלות תעריפים במהלך חודש ספטמבר. העלאת המחירים נוגעת לכל לקוחותיה של סלקום שאינם במסגרת התחייבות (היות ונאסר על חברות סלולר להעלות תעריפים במסגרת תקופת התחייבות).



העלאת התעריפים של סלקום תהיה בשיעור של 1.1%. בדרך כלל, מעלות כל חברות הסלולר תעריפים בתאריך אחד או בסמוך אחת לרעותה אך הפעם מפלאפון נמסר שלא מתוכננת התייקרות כזו ופרטנר סירבה להתייחס לשאלה. בדרך כלל, נוהגת פרטנר להודיע כ-30 יום לפני התייקרות, כך שככל הנראה בספטמבר לא תהיה העלאת מחירים מצדה.



בסלקום ביקשו להבהיר כי עדכון התעריפים הוא נמוך מעליית המדד ונובע משחיקת התעריפים שנגרמה לחברה עקב המעבר לחיוב על פי שנייה.



לעומת העלאת התעריפים בסלקום, פלאפון מחזרת אחר לקוחות חדשים ובתקופה האחרונה נראה כי היא מוכנה להציע מחירים נמוכים יחסית לשוק על מנת להגדיל את נתח השוק שלה. מלבד מכרז האגודה למען החייל שבו התחייבה פלאפון למחיר לחיילים של 24 אגורות לדקה, כעת משיקה החברה מבצע אטרקטיווי יחסית לכלל הלקוחות תחת השם just sim (ההצטרפות בסניפי סופר-פארם בלבד).



במבצע, שתוקפו עד אמצע ספטמבר, מוכרת החברה כרטיס sim בלבד לתוכנית שבה דקת שיחה עולה 49 אגורות לדקה ומחיר sms הוא 52 אגורות לדקה. התשלום החודשי הקבוע בתוכנית הוא 9.90 שקלים וזו היא תוכנית שאינה מצריכה התחייבות או רכישת חבילת גלישה - דבר יוצא דופן בשוק הסלולר הישראלי. הפעם האחרונה שבה חברת סלולר הציעה מחיר של 49 אגורות זה היא ביולי 2007 עת פרטנר יצאה בתמחור כזה. בנוסף, פלאפון מאפשרת ללקוחות המצטרפים לרכוש מחיר סלולרי נוקיה c3120 במחיר של 599 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully