וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנגאיה במגעים להקמת קבוצת רכישה בפארק צמרת בת"א; תקבל 14 מיליון שקל עבור ניהול הפרויקט

מאת אריק מירובסקי

31.8.2009 / 7:13

תקבל אופציה לרכישת זכויות בנייה ל-80 דירות במגדל של כ-120 דירות. העסקה עדיין לא הושלמה, והחברה נאלצה לדווח על המגעים עקב גילוי דבר קיומם על ידי מתחרים



>> חברת פאנגאיה שבשליטת אסף טוכמאייר וברק רוזן, שבין היתר מארגנת קבוצות רכישה, הודיעה אתמול לבורסה על מגעים שהיא מנהלת לקבלת אופציה לרכישת זכויות בנייה ל-80 דירות במגדל של כ-120 דירות בפארק צמרת בתל אביב. את יתרת 40 הדירות בפרויקט יקימו בעלי הקרקע המקוריים. בחברה מעריכים כי תמורת ניהול הפרויקט היא תקבל 14 מיליון שקל מחברי קבוצת הרכישה ומבעלי הקרקע.

ככל הנראה מדובר במגרש מס' 5 בפארק צמרת, ששייך לבעלי קרקע פרטיים ושנמצא בחלק המערבי של המתחם, בסמוך לדרך נמיר. על המגרש ניתן להקים מגדל של 28 קומות, ושוויו מוערך בכ-120 מיליון שקל. יורשי הקרקעות מעוניינים למכור חלק מהזכויות על הקרקע ולהותיר בידיהם את החלק הנותר. בעבר התקיימו מגעים עם יזמים וקבוצות רכישה שונים לגבי השטח, שעד כה לא הבשילו לכדי עסקה. דמי הניהול על הפרויקט יגיעו לכ-116 אלף שקל ליחידת דיור, אך לפי דיווח החברה, היא תגבה סכום נוסף מחברי קבוצת הרכישה בעבור ארגון הקבוצה.



החברה הודיעה כי מדובר במגרש של 6.7 דונמים והעסקה כפופה, בין היתר, לקבלת אישור תכנון עקרוני של הבניין וחלוקת הדירות שבו בין חברי קבוצת הרכישה לבין בעלי הקרקע המקוריים. החלוקה הזו, שהיא אחד השלבים הכי עדינים בעסקות מעין זו, טרם הוסכמה, ולפיכך מדגישים בחברה כי עדיין אין כל ודאות כי ההסכם ייחתם בסופו של דבר בין הצדדים, וייתכן שגם אם ייחתם ישונו בו התנאים.



מתוך הדיווח עולה כי בפאנגאיה ניסו לעכב את פרסום המידע על קיום המו"מ, ואולם לחברה נודע כי המו"מ הגיע לידיעת מתחרים פוטנציאלים על רכישת הקרקע, ולפיכך היא החליטה לפרסם את המידע. עד מועד סגירת הגיליון לא היה ניתן להשיג את תגובת פאנגאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully