וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס רוכשת את Hexagon תמורת 11 מיליון דולר

ניר צליק

31.8.2009 / 16:43

Hexagon מספקת טכנולגיה לאיתור על בסיס ניידות המסייעת למלחמה בפשיעה ובטרור



מערכות חתמה על הסכם לרכישת חברת hexagon system engineering ltd, חברה ישראלית המספקת טכנולגיה לאיתור על בסיס ניידות. הטכנולוגיה הייחודית של hexagon מאפשרת לגופי מודיעין ולאירגוני בטחון פנים להילחם בפשיעה וטרור באופן יעיל יותר.



הפתרון של hexagon יחזק את ההיצע של nicetrack באמצעות מענה לביקוש הגדל ליכולות המשלבות איתור מיקום. לפי תנאי ההסכם, תרכוש נייס את החברה תמורת כ-11 מיליון דולר. העסקה כפופה לתנאים המקובלים וצפויה להיסגר במהלך הרבעון השלישי של שנת 2009. החברה אינה צופה השפעה מהותית על תוצאותיה כתוצאה מהרכישה בשנים 2009 ו-2010.



"אנו מרוצים מאוד מהישגי החטיבה הבטחונית של נייס, במימוש האסטרטגיה שלנו לזכות בפרויקטים גדולים הוספת הטכנולוגיה החדשנית והמוכחת הזו תחזק עוד את עסקינו בתחום הביטחוני עם הרחבת ההיצע שלנו לגופים ממשלתיים בשוק בטחון הפנים בעולם", אמר ישראל ליבנת, נשיא החטיבה הבטחונית של נייס. "אנו שמחים להוסיף לשורותינו את הצוות המוכשר מאוד של hexagon. רכישה זו ממחישה את האסרטגיה הממוקדת שלנו למינוף יכולת הליבה של החברה - איסוף, ניהול וניתוח מסות של מידע בלתי מובנה, ואנו מאמינים כי יתמוך במטרות עסקי החטיבה הבטחונית של נייס", הוסיף ליבנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully