וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי מאוס בולע את ספיידמן: דיסני רוכשת את ענקית הקומיקס מארוול ב-4 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

31.8.2009 / 17:07

העסקה במזומן ובמניות; מניית מארוול מזנקת ב-27% בוול סטריט; העסקה כפופה לאישור הרגולטור בארה"ב



ענקית המדיה האמריקאית וולט דיסני (סימול dis) הודיעה היום על רכישת חברת הקומיקס מארוול אנטרטיינמנט (סימול mvl) - הידועה בזכות סדרות קומיקס מהוללות כמו "ספיידרמן" ו"הענק המופלא" תמורת 4 מיליארד דולר במזומן ובמניות.



בעלי המניות של מארוול יקבלו עבור כל מניה 30 דולר במזומן ו-0.745 המניה של דיסני - או כ-50 דולר למניית מארוול על בסיס מחיר הסגירה של מניות דיסני ביום שישי. מניית מארוול מזנקת בקרוב ל-27% במסחר בוול סטריט למחיר של כ-49 דולר למניה; מניית דיסני יורדת בקרוב ל-2%.



"הוספת מארוול לרשימת המותגים הייחודית של דיסני מספקת הזדמנויות משמעותיות לצמיחה ויצירת ערך בטווח הארוך", אמר מנכ"ל דיסני, בוב אייגר, בעת ההודעה על העסקה.



מארוול, שחלק מהכנסותיה מגיע ממכירת זכויות לשימוש בדמויות הקומיקס שלה בסרטי קולנוע, מחזיקה בבעלותה למעלה מ-5,000 דמויות קומיקס, בהן "איירון מן", "x-מן" ו"ארבעת המופלאים".



מנכ"ל מארוול, אייק פרלמוטר, ימשיך להיות אחראי על ניהול נכסי החברה, ויעבוד ישירות מול מנהלי דיסני בשילוב פעילות מארוול במסגרת דיסני.



הדירקטוריונים של דיסני ומארוול כאחד כבר אישרו את העסקה, אשר השלמתה עדיין כפופה לאישור רשויות ההגבלים העסקיים ובעלי המניות של מארוול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully