וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה של אורכית בהודו מתקדם: האינטגרטור המקומי של החברה - NSN - יספק את הציוד ל-BSNL עד נובמבר

ניר צליק

31.8.2009 / 17:16

ההכנסות מהחוזה לאורכית עשויות להגיע עד כ-20 מיליון דולר ולהתפרש על כשנה



חדשות טובות למשקיעי אורכית. החוזה של אורכית בהודו עם bsnl ממשיך לקרום עור וגידים. bsnl חתמה על חוזה עם אחת מהחברות להן יש עם אורכית הסכם oem, נוקיה סימנס נטוורק, על הסכם לאספקת רשתות תקשורת אופטיות, אחרי מכרז בשני שלבים. השלב הראשוני בפרויקט צפוי להסתיים עד חודש נובמבר, ואורכית עשויה לרשום הכנסות של כ-20 מיליון דולר בגין הפרויקט, שאמורות להתפרש על כשנה.



רשתות התקשורת האופטיות מאפשרות העברת שירותי בידור ותקשורת כגון טלוויזיה ואינטרנט על קו אחד. העסקה האפשרית עם bsnl נחשפה עם פרסום דו"חות החברה השנתיים, שם נכתב כי החברה לקחה חלק במכרז על ציוד תקשורת במדינה הנמצאת באסיה הפסיפית, כאשר היא הציעה את מוצר ה-cm4000 דרך שתי חברות עמן יש לחברה הסכמי oem. שמו של הלקוח ההודי לא פורסם באופן רשמי מעולם.



אורכית הוסיפה אז כי אין ערובה לכך שהמוצרים יירכשו בסופו של דבר על ידי לקוח הקצה, ואפילו אם אכן בסופו של דבר תסתיים העסקה במכירה, אורכית אינה יכולה לקבוע עדיין את כמות המוצרים שיימכרו או את סכום הכסף שיושג מהשלמת עסקה. בנוסף, אורכית עדיין לא חתמה על חוזה עם החברות איתן יש לה הסכמי oem, כך שלמרות הזכייה בחוזה עם החברה ההודית, אין ערובה שאורכית תזכה לנתח מהחוזה.



לאורכית פתרון טכנולוגי מוביל להעברת שידורי טלוויזיה רב-ערוצית, אינטרנט מהיר וטלפון הפועל באמצעות פרוטוקול האינטרנט (ip). מתגי התקשורת מתוצרתה מותקנים במרכזיות של חברות טלקום, ומשדרגים את רשת התקשורת בכל הקשור ליכולתה להקצאה אופטימאלית של רוחב הפס על גבי הסיב האופטי. ההקצאה מקבלת חשיבות עליונה כאשר רוצים להעביר למשקי הבית גם טלוויזיה רב-ערוצית עם אפליקציות נלוות - כמו וידיאו לפי דרישה (vod) ולא רק טלפון ואינטרנט מהיר.



ב-2003 השיקה קוריג'נט את ה-cm-100, המתג הראשון פרי פיתוחה להעברת בלוקים של מידע על גבי הרשת. כל קופסת תקשורת כזאת נמכרת ב-70 אלף דולר, בעסקות שאמורות לכלול בין עשרות לאלפי קופסאות. ב-2004 בחרה במוצר מפעילת הטלקום היפאנית kddi, שפרשה מאז רשת ענקית ברחבי המדינה והתקינה בה יותר מ-2,000 קופסאות של קוריג'נט תמורת יותר מ-150 מיליון דולר.



ב-2007 הושק דור חדש ומתקדם של המוצר cm 4000. מדובר בדור הבא של המוצר הקודם עם נפח גבוה יותר של העברת נתונים. המוצר מאפשר העברת שידורי טלוויזיה באיכות גבוהה (hd) ושירותי וידיאו סלולרים מדור 3.5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully