וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאואר תייצר מייצבי מתח עבור LG, Sanyo ו-Panasonic; הערכות: פוטנציאל העסקה - עשרות מיליוני ד'

ניר צליק

31.8.2009 / 18:18

מקורות בשוק מעריכים כי החוזה עשוי להניב לחברה הכנסות החל מ-2011



נבחרה כיצרן הבלעדי לייצור שבבים מייצבי מתח בהספקים נמוכים ובעלי יעילות גבוהה של חברת taejin. שוק מייצבי המתח מוערך במיליארדי דולרים ועל-פי חברת isupply הוא צפוי לצמוח מ-5 מיליארד דולר בשנת 2009 ל-7 מיליארד דולר בשנת 2012. מקורות בשוק מעריכים כי פוטנציאל ההכנסות מהחוזה עשוי להגיע לעשרות מיליוני דולרים החל משנת 2011.



taejin מציעה מגוון רחב של מוצרים המותאמים לצריכת חשמל נמוכה, ביניהם מייצבי לינאריים וממתגים, בקרי ספקים וממירי מתח dc-dc. התקנים אלה משמשים במגוון מוצרים בשוקי הצריכה, המחשוב, התקשורת וה-automotive ביניהם מחשבים ביתיים, ממירים, מסכי lcd, מערכות gps ובעוד מבחר אפליקציות רבות. השבבים מייצבי המתח של taejin משולבים במוצרים של מספר חברות רב בקוריאה, יפן וסין ביניהן lg, sanyo, panasonic, jvc ורבים אחרים.



"בחרנו בטאואר כיצרן מומחה עבור מוצרינו משום שהם ידועים כבעלי היכולת הטובה ביותר להצלחה ראשונה בתהליכי תכנון, פיתוח וייצור. עבדנו עם מספר יצרניות אחרות, אך אינן הצליחו לעמוד בדרישותינו עבור ביצועים, מחיר, שירות לקוחות ודיוק בתכנון", אמר צ'וי טאי היוק, מנכ"ל ונשיא חברת taejin technology. "פלטפורמת ה-pm המשופרת ויכולות התכנון המעולות של טאואר עונים על הסטנדרטים הגבוהים שלנו לאיכות ואיפשרו את הצלחתנו במתן מענה מהיר לצרכים הגדלים של לקוחותינו ומעבר לייצור המוני. אנו מצפים להמשך הקשר החזק והאסטרטגי שלנו לספק את הדור הבא של מוצרי ה-pm".



"taejin היא ספקית שבבים של מגוון מוצרים בתחום ה-pm והיא ידועה מאוד באיכות שלה וכן באסטרטגיה המגוונת שלה ובמחקר ופיתוח החזק שלה, על מנת לענות במהירות על צרכי לקוחותיה", אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר. "taejin משקיעה זמן רב בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיה על מנת להבין את מגמות השוק, את הדרישות הטכנולוגיות ואת צרכי הביצוע הנדרשים למגוון רחב של יישומי pm. אנו גאים להיות היצרן הנבחר ובכך לעזור ל-taejin להתמקד בשוק מייצבי המתח המוערך במיליארדי דולרים ולהמשיך ולספק ללקוחותיהם המוערכים מוצרים בעלי התמורה, הביצוע והאמינות הגבוהים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully