וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאו תשואות של אילן בן דב הפסידה 45.7 מיליון שקל ברבעון השני

יעל חלק

31.8.2009 / 22:16

לבן דב התחייבויות בהיקף 175 מיליון שקל לחברה



, שבשליטת אילן בן דב, מפרסמת הלילה את דו"חותיה הקשים לחציון הראשון של 2009: ב-6 החודשים הראשונים של השנה עלה הגירעון בהון החוזר ב-7.3 מיליון שקל, והחברה רשמה הפסד של 80 מיליון שקל. הגירעון בהונה של החברה מסתכם ב-302 מיליון שקל בסוף החציון הראשון של 2009. ברבעון השני רשמה החברה הפסד של 45.7 מיליון שקל.



בפתח הדו"חות הכספיים מפנים רואי החשבון את תשומת הלב לנתונים אלו וכתובים כי "יכולתה של החברה לעמוד בהתחיבויותיה תלוי בעיקר בשינויים בשווקים הפיננסים, ביכולתה של החברה לממש את השקעותיה ובהתחייבות בעל השליטה להעמיד לרשות החברה מקורות מימון".



בדו"חות החברה נכתב כי בכוונת החברה להמשיך ולממן חלק מהשקעותיה באמצעות מימון בנקאי לזמן קצר בדרך של מחזור הלוואות ובאמצעות הלוואות לזמן ארוך. עם זאת, מסייגים בחברה, "באם תדרש הקבוצה לפרוע את ההלוואות לבנקים עקב אי עמידה באמות מידה פיננסיות, יהא עליה לממש את מרבית נכסיה הבלתי שוטפים".



נתוני הרבעון השני אינם מעודדים: הכנסות החברה נחתכו ב-50% והסתכמו ב-27 מיליון שקל, הוצאות החברה הסתכמו ב-72 מיליון שקל לעומת 125 מיליון שקל ברבעון המקביל, אך בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד של 45.7 מיליון שקל. במבט חצי שנתי נחתכו ההכנסות ב-71% והסתכמו ב-47 מיליון שקל, בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד של 80 מיליון שקל בחציון, לעומת הפסד של 263 מיליון שקל בחציון המקביל.



טאו תשואות עוסקת בתחום ההשקעות בשוק ההון, באמצעות השקעה עצמית (נוסטרו) בניירות ערך, וכן בהשקעה בתחום הנדל"ן. התחייבויותיו של בן דב כלפי החברה, כולל ערבויותיו לטובת הבנק ולטובת התאגיד הפיננסי, מסתכמות ב-175 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully