וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחיה של ענקית המדיה הצרפתית ויוונדי עלו ב-6% ברבעון השני - הודות לחטיבת משחקי הווידיאו

סוכנויות הידיעות

1.9.2009 / 10:58

הפופולריות של משחקי הווידיאו וורלד אוף וורקראפט ו-גיטאר הירו הזניקה את המכירות



חברת ויוונדי הצרפתית, הבעלים של חברת התקליטים הגדולה בעולם, יוניברסל מיוזיק, דיווחה היום כי רווחיה ברבעון השני של השנה עלו ב-6.5%. זאת הודות לעלייה במכירות חטיבת משחקי הווידיאו, הנובעת מהצלחתם של הכותרים "וורלד אוף וורקראפט" ו-"גיטאר הירו".



הרווח הנקי של ענקית המדיה ברבעון השני הסתכם ב-711 מיליון יורו (1.02 מיליארד דולר) לעומת 667 מיליון יורו ברבעון המקביל בשנה שעברה. הכנסות החברה ברבעון השני עלו ל-6.65 מיליארד יורו (9.51 מיליארד דולר) לעומת 5.99 מיליארד יורו ברבעון המקביל בשנה שעברה.



מנכ"ל ויוונדי, ז'אן ברנרד לוי, אמר שהחברה תמשיך להשקיע ולקצץ עלויות, ואישר את תחזית הרווח השנתית של החברה, לפיה צפויה עלייה ברווחיות השנה. "החברה מתמודדת בהצלחה עם המשבר הכלכלי, שהשפעתו ממשית אך מוגבלת", אמר לוי.



לעלייה בהכנסותיה של ויוונדי, הבעלים של חברת משחקי הווידיאו הגדולה בעולם, אקטיוויז'ן בליזארד, תרמו גם חטיבת הטלפונים הסלולריים ושירותי הטלוויזיה בתשלום. אקטיוויז'ן בליזארד, שהתמזגה עם חטיבת המשחקים של ויוונדי ביולי 2008, הודיעה בתחילת אוגוסט כי רווחיה ברבעון השני קפצו פי שבעה, בין השאר, הודות לעלייה במספר המשתתפים במשחק הרשת "וורלד אוף וורקראפט".



הכנסות יוניברסל מיוזיק, בה חתומים אמנים כגון u2 וליידי גאגא, ירדו ברבעון השני ל-983 מיליון יורו (1.4 מיליארד דולר) לעומת 1.01 מיליארד יורו ברבעון המקביל בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully