וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"ל החדש של אלווריון - ערן גורב

מאת ניר צליק

2.9.2009 / 7:07

גורב מכהן כיום כמנהל הפעילות של נייס בצפון אמריקה וכסמנכ"ל הפיתוח של החברה



>> ערן גורב, מנהל הפעילות של נייס בצפון אמריקה וסמנכ"ל הפיתוח בחברה, צפוי להחליף את מנכ"ל אלווריון הפורש צביקה פרידמן. ככל הנראה, יעזוב פרידמן את תפקידו בסוף דצמבר, כפי שפורסם בדו"חות הרבעון השני של החברה.

גורב, 43, שימש מנהל הפעילות של נייס בצפון אמריקה מאז 2002, ומ-2008 הוא מכהן בה גם בתפקיד סמנכ"ל הפיתוח של החברה. בתפקידו בנייס ניהל גורב כ-1,200 עובדים. לפני שהחל את דרכו בנייס עבד גורב במשך כשנתיים באמדוקס - שם כיהן כסגן נשיא חטיבת צפון אמריקה. קודם לכן שימש סגן נשיא למכירות באמדוקס. גורב הוא בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. עד לאחרונה הוא התגורר בארה"ב.



לפני כחודש, עם פרסום תוצאות הרבעון השני של 2009, הודיע פרידמן כי החליט לעזוב את אלווריון, העוסקת בפיתוח ופריסת רשתות תקשורת אלחוטיות מסוג wimax. מקורות בשוק העריכו כי התפטרותו קשורה לחילוקי דעות בינו לבין יו"ר החברה, אנתוני מהר.



פרידמן, 49, הגיע לאלווריון ב-2001 לאחר שהחברה מוזגה עם פלאוור, שם שימש נשיא ומנהל תפעול במשך כשנתיים. לפני כן כיהן בתפקיד סגן נשיא באי.סי.איי. באלווריון הוא מונה למנהל התפעול ולנשיא, וב-2005 נהפך למנכ"ל ונשיא. בתקופת כהונתו של פרידמן כמנכ"ל אלווריון ידעה החברה עליות ומורדות רבים: בשנים האחרונות חלה ירידה חדה בשוויה, אך ברבעון האחרון היא חתמה על החוזה הגדול בתולדותיה לפריסת רשת אלחוטית בארה"ב.



גורב ייכנס לתפקידו בתקופה שבה הכנסות החברה יורדות, על רקע ההאטה העולמית: אלווריון סיימה את הרבעון השני עם ירידה של 16% בהכנסות ל-59 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 69.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.



החברה סיימה את הרבעון עם הפסד נקי של 4 מיליון דולר (6 סנטים למניה), לעומת הפסד נקי של 812 אלף דולר (סנט אחד למניה) ברבעון המקביל. הפסד זה כולל עלויות חד-פעמיות של 1.7 מיליון דולר הקשורות בפיטורי 50 מתוך 900 עובדי החברה באפריל.



בניכוי הוצאות חד-פעמיות, הוצאות בגין נכסים בלתי מוחשיים ואופציות סיימה החברה את הרבעון עם הפסד נקי של 605 אלף דולר (סנט אחד למניה), לעומת רווח נקי של 1.7 מיליון (3 סנטים למניה) ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully