וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון פסגות לאלוני חץ, בעקבות תוצאות הרבעון השני

TheMarker Online

2.9.2009 / 10:19

אם המשבר מאחורינו, הוא בקושי הורגש בביצועי החברות הבנות; בפסגות מעלים המלצתם לחברה לתשואת יתר. מחיר היעד מתעדכן ל-15.6 שקל, גבוה ב-24% ממחיר המניה הבוקר



אלוני חץ פירסמה בשבוע שעבר דו"חות טובים שנהנו מתוצאות טובות בחברות הבנות והכלולות. החברה הציגה רווח גבוה של 83 מיליון שקל, לעומת הפסד של 89 מיליון שקל ברבעון המקביל ורווח של 42 מיליון שקל ברבעון הראשון.



מלבד תוצאות תפעוליות טובות, לרווח תרמו גם רווחי שערוך בנכסי אמות ו-psp שפיצו על עלייה בהוצאות המימון בגין האינפלציה. בנוסף, נרשם רווח של 36 מיליון שקל בגין עליית ערך מניות חברות מוחזקות, 17 מתוכם בגין עליית ערך אחזקת החברה במניית פירלי שנמכרה כולה במהלך הרבעון.



מהדו"חות למחצית הראשונה של השנה עולה למעשה כי המשבר העולמי בקושי פגע באלוני חץ.



שלוש האחזקות המהותיות של החברה: אמות, psp ו-fcr הציגו צמיחה ב-noi לאורך כל תקופת המשבר תוך שמירה על שיעורי תפוסה גבוהים. כן המשיכו החברות להתרחב גם בתקופה זו.



השפעות המשבר התבטאו בעיקר בחידוש חוזים באמות בשיעור עלייה נמוך מכפי שציפתה החברה בעבר, בירידה של כ-2% בשיעורי התפוסה ב-eqy שלוותה בירידה ב-noi מנכסים זהים ובהשקעה הלא מוצלחת בפירלי נדל"ן, השקעה שחוסלה במהלך הרבעון.



אם אכן אנו בתחתית, ניתן להניח כי תוצאות החברות הבנות, שגם כך היו טובות, יישארו כאלה.



לאור זאת, במיטב בית השקעות עדכנו כלפי מעלה את הערכותיהם לכלל החברות המוחזקות על ידי החברה. לכן, למרות דיסקאונט סחיר לא גבוה (12% ביחס למחיר המניה הבוקר), מעלים המלצתם לחברה לתשואת יתר. מחיר היעד מתעדכן ל-15.6 שקל, גבוה ב-24% ממחיר המניה הבוקר.



נעם פינקו, אנליסט מחלקת מחקר sell side בפסגות: "עוד נציין כי המניה נסחרת מתחת להונה העצמי. אם אנו אכן בתחתית של המשבר, לא צפוי כי נראה מחיקות נוספות משמעותיות (אם בכלל) בשווי נכסיה, כך שאנו בהחלט סבורים כי החברה לא צריכה להיסחר מתחת להונה העצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully