וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית השבבים טאואר מעלה את התחזיות לרבעון השלישי: צופה הכנסות של 80-77 מיליון דולר

ניר צליק

2.9.2009 / 12:30

טאואר סיימה את הרבעון הקודם עם עלייה של 4.3% בהכנסות ל-60.6 מיליון דולר



בתום הרבעון הקודם הבטיחה טאואר, יצרנית השבבים ממגדל העמק, שיפור בהכנסותיה ברבעון השלישי, וצפתה הכנסות של 77-73 מיליון דולר. כעת מעלה החברה את התחזיות, וצופה הכנסות של 80-77 מיליון דולר. זאת, בעקבות העלייה בביקוש למוצרי החברה על רקע קבלת הזמנות מואצת.



ראסל אולוואנגר, מנכ"ל טאואר סמיקונדקטור, אמר: "אנו חווים גידול בביקוש הלקוחות שלנו כמעט בכל סוגי המוצרים ועלייה בשיעור ניצולת הייצור בכל שלושת המתקנים שלנו. תחזית המכירות החדשה בסך 78.5 מיליון דולר היא שיא מכירות בהיסטוריה של החברה, דבר הצפוי להגדיל בהרבה את ה-ebidta (רווח תפעולי תזרימי) לעומת הרבעון הקודם. בנוסף לשיפור המשמעותי של הרבעון השלישי, גם ברבעון הרביעי של 2009 אנו צופים צמיחה משמעותית".



טאואר סיימה את הרבעון הקודם עם עלייה קלה של 4.3% בהכנסות, ל-60.6 מיליון דולר. זאת, בהשוואה להכנסות של 58.1 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2008. עם זאת, תוצאות טאואר ברבעון השני כללו כבר את התוצאות של חברת ג'אז, אותה רכשה טאואר.



בשורה התחתונה, רשמה החברה הפסד נקי של 30.9 מיליון דולר או 19 סנט למניה, לעומת הפסד נקי של 31.3 מיליון דולר או 25 סנט למניה ברבעון המקביל. בניכוי מחיקות מוניטין בגובה 26.3 מיליון דולר ותגמולי אופציות, רשמה החברה רווח נקי של 5.4 מיליון דולר. טאואר רשמה ebitda (רווח תפעולי לתזרימי) של 4 מיליון דולר.



בתקופה האחרונה חתמה טאואר על כמה עסקות משמעותיות, ביניהן העסקה הגדולה בתולדותיה - שנחתמה בתום הרבעון השני עם אינטרסיל. החברות יפתחו פלטפורמת שבבים חדשה התומכת בניהול תצרוכת חשמל. מקורות בשוק העריכו כי עם סיום שלב התכנון שיימשך כשנה, יסתכמו הכנסות החברה מהעסקה ב-50 מיליון דולר למשך עשר שנים.



בנוסף, הסירה החברה מעליה את איום המחיקה מהרשימה הראשית בנאסד"ק, אחרי שמניית החברה נסחרה במשך כעשרה ימים במחיר העולה על דולר אחד. החברה השלימה את עשרת ימי המסחר מעל לדולר ב-25 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully