וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר האוצר, נפגש עם משלחת ה-OECD והציג בפניה את עיקרי התכנית הכלכלית של הממשלה להתמודדות עם המשבר

TheMarker Online

2.9.2009 / 18:48

שטייניץ: "תהליך ההצטרפות ל-OECD משקף השיפור בכלכלה הישראלית, את צעידתנו קדימה והאמון במשק הישראלי"



שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, נפגש היום עם משלחת ה-oecd והציג בפניה את עיקרי התוכנית הכלכלית של הממשלה להתמודדות עם המשבר. המשלחת הגיעה אתמול לביקור עבודה מסכם לקראת גיבוש דו"ח מקיף על כלכלת ישראל שיפורסם בחודש נובמבר הקרוב במסגרת תהליך ההצטרפות של ישראל ל-oecd.



שר האוצר הציג בפני המשלחת את הערכותיו לגבי מצב המשק לשנים 2009-2010 ואת מדיניות הממשלה בנוגע ליעדי חוב-תוצר, הגרעון, הכללים הפיסקאליים, סוגיות שונות בתחומי המיסוי והתמודדות הסקטור העסקי בשווקים הבינלאומיים.



שר האוצר ייחס בפגישה משמעות רבה להצטרפות ישראל ל-oecd וציין כי הוא רואה בכך הוכחה לשיפור במשק והתקדמות הכלכלה הישראלית. "השלב המתקדם בו אנו מצויים בתהליך ההצטרפות לארגון ה-oecd משקף את השיפור בכלכלה הישראלית, את צעידתנו קדימה ואת האמון שניתן במשק הישראלי בזירה הבינלאומית", אמר השר. שר האוצר הדגיש את התגובות החיוביות המגיעות מהעולם באשר ליציבותו של המשק הישראלי וציין בהקשר זה את הותרת הדירוג של ישראל על ידי s&p ומודיס.



בראש משלחת ה-oecd עומד מר אנדרו דין וחברים בה: מר פיטר ג'רט, מר פיליפ המינגס והגב' שרלוט מוזר. במסגרת הביקור נפגשה המשלחת עם נגיד בנק ישראל, ראש המועצה הכלכלית, מנהלת מחלקת המחקר בבנק ישראל, שר הרווחה, מנכ"ל התמ"ת וסמנכ"ל משרד התחבורה. המשלחת צפויה להפגש גם עם שר החינוך, יו"ר ההסתדרות ונשיא התאחדות התעשיינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully